Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:27:21 GMT

یگان‌های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۸۶۵

یگان‌های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،  سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی روز جمعه اظهار داشت: مجاورت و تردد بالای شهرستان خاش با ایرانشهر که ۲ روز پیش آزمایش دو مورد به بیماری کرونا در این شهرستان مثبت گزارش شده ضرورت این اقدام را افزایش داده است.

فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش افزود: این طرح از مدارس دولتی با آمار بالای دانش‌آموزی آغاز شده و تا ضدعفونی شدن تمام مدارس خاش ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: با تمام قوت و توان خودمان در ارتش برای کمک به مردم و سالم و با نشاط کردن شهر استفاده می‌کنیم و اگر در شهر هم نیاز به مساعدت باشد با همکاری شهرداری اقدامات فوری و عاجل را با کیفیت بالایی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بهداری ارتش نیز با تجربه‌های بالای خدمت‌رسانی نیز یاور نیروهای خدمتگذار در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هست.

فتاحی فرمانده بهداری تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش هم گفت: برای ضدعفونی کردن این مدارس از محلولی شامل ۲۵ تا ۳۳ درصد وایتکس، ۲۰ درصد محلول کلر، یک درصد ستریماید یا ساولون و آب استفاده شده است.

وی اظهار داشت: ارتش در هرگونه شرایط دشوار کشور آماده خدمت به مردم است و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها بهره می‌بریم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به ۳۸۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۳۴ نفر رسیده است همچنین۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا مدارس خاش ایرانشهر پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا مدارس خاش ایرانشهر سیستان و بلوچستان ویروس کرونا مدارس خاش ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه شب اعلام کرد که رئیس جدید سرویس اطلاعات نظامی و فرمانده بخش مرکزی ارتش این رژیم تعیین شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در پی این انتصاب‌های جدید «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: «یوآو گالانت» وزیر جنگ یکی از مسئولین شکست هفتم اکتبر است و صلاحیت تایید انتصاب ژنرال‌ها و فرمانده‌ها را ندارد.

بن گویر افزود: از نتانیاهو می‌خواهم که گالانت را از سمت خود برکنار کند، زیرا او شایسته ادامه کار خود به عنوان وزیر جنگ نیست.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از اختلافات شدید میان فرماندهان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشته بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902258

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی