Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام، گفت: در جریان سیل اخیر به زیرساخت‌های مخابراتی خسارت‌هایی وارد شده اما خوشبختانه قطعی یا اختلال در تلفن‌های ثابت وجود نداشت.

اسدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در جریان سیل اخیر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی استان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این خسارات به دلیل رانش زمین و آسیب دیدن فیبر نوری بوده و بیشتر در مسیر ایلام بدره، ایلام ایوان، بدره دره‌شهر و اکثر نقاط روستایی که درگیر سیل بودند رخ داده است. 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام بیان داشت: با تلاش همکاران به صورت شبانه روز جهت حفظ پایداری ارتباطات در سطح استان خوشبختانه قطعی یا اختلالی در تلفن‌های ثابت وجود نداشت. 

وی ادامه داد: همچنین رانش زمین سبب قطع فیبر نوری مسیر بدره به دره شهر شد که علی‌رغم بارش باران شدید این مشکل رفع شد.

وی تصریح کرد: فیبر نوری برخی مناطق استان که در جریان سیل فروردین دچار خسارت شده پس از بازسازی طی سیلاب چند روز گذشته پایدار بوده و خسارتی وارد نشد. 

اسدی گفت: سیل فروردین ماه ده میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های مخابراتی سطح استان ایلام وارد کرد. 

 

انتها‌ی پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل ایلام رانش زمین اختلال زیرساخت های مخابراتی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد