Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از آرت نیوزپیپر نوشت: گالری ملی لندن برنامه برگزاری این نمایشگاه را پس از آنکه مقامات ژاپن دستور تعطیل شدن تمامی موزه‌های هنری ملی این کشور را به مدت دو هفته صادر کردند،‌ به تعویق انداختند. از جمله موزه‌های مهم ژاپن که در پی این دستور تعطیل شده‌اند به «موزه ملی توکیو»  و «موزه ملی کیوتو» می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن ۳۷۰۰ گردشگر را قرنطینه کرد

قرار بود این نمایشگاه که «شاهکارهایی از گالری ملی لندن» نام داشت سوم مارس در «موزه ملی هنرهای غربی توکیو» برگزار شود، اما به دلیل دستورات صادر شده توسط مقامات ژاپن این موزه نیز تا شانزدهم مارس بسته خواهد ماند. این به آن معناست که ۶۰ اثر از برترین تابلوهای گالری ملی لندن از جمله «گل‌های آفتاب‌گردان»‌ اثر «‌ون‌گوگ» که برای نخستین‌بار از اروپا خارج شده است نیز در قرنطینه این موزه ژاپنی گیر افتاده‌اند و به طور موقت دسترسی به آن‌ها توسط عموم مردم غیرممکن خواهد بود.

ده‌ها هزار بلیت برای این نمایشگاه پیش‌فروش شده که حالا لغو شدن برگزاری آن در موعد مقرر مشکلاتی را هم برای بازدیدکننندگان و هم برای مسوولان این نمایشگاه ایجاد کرده است. در ژاپن شمار مبتلایان به ویروس «کرونا» روز گذشته به ۲۰۰ نفر رسید. در مجموع چهار نفر در این کشور جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند. قرار بود نمایشگاه «‌شاهکارهایی از گالری ملی لندن»‌ تا چهارم ژوئن در توکیو برگزار و سپس به «موزه ملی اوساکا» منتقل شود.

کد خبر 487527 برچسب‌ها نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نقاشی نقاشان گالری ملی لندن موزه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود