Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:29:35 GMT

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۲۷۴

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه

حسین لامی‌زاده روز جمعه در حاشیه جلسه مقابله با ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ویروس کرونا در چندین استان رؤیت شده است و مهم‌ترین مسئله در مقابله آن، بحث پیشگیری است.

وی افزود: به همین دلیل چهار کار گروه تخصصی شامل کارگروه مدارس، ترمینال‌ها و مسافرها و مسائل حاد و کارگروه نظارت و پیگیری تشکیل و اقدامات لازم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایذه تأکید کرد: در کارگروه تخصصی دانش‌آموزان و مدارس مقرر شده است که موارد ایمنی مانند ماسک، مایع دستشویی و الکل به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد و محیط آموزشی آنها نیز به صورت منظم ضدعفونی شود تا در صورت بازگشایی مدارس مشکلی پیش نیاید.

لامی‌زاده از ویزیت و مراقبت مسافرانی‌که از استان‌های دیگر به ایذه سفر می‌کنند خبر داد و تصریح کرد: همه کسانی که از استان‌های درگیر با کرونا مانند قم به ایذه وارد می‌شوند معاینه و پایش خواهند شد و موارد مشکوک گزارش می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی تالارهای عروسی در ایذه تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری کلیه جشن‌ها، مراسم، جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها در سطح شهرستان ممنوع است و تالارها نیز موظف شدند پیش پرداخت‌های مردم را به آنها بازگردانند.

فرماندار ایذه تأکید کرد: مراکز عرضه قلیان در شهرستان نیز پلمب شده‌اند و اگر در نقطه‌ای از شهر این مراکز هنوز فعال هستند شهروندان می‌توانند مراتب را به شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری ایذه اطلاع دهند تا برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

وی افزود: تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی عمومی و خصوصی نیز همچنان ادامه دارد زیرا این مراکز نیز از نقاط پرخطر در زمینه شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شوند.

لامی‌زاده از لزوم ضدعفونی کردن پمپ بنزین‌ها سخن گفت و تصریح کرد: دستورات لازم به شرکت پالایش و پخش نفت ایذه داده شده است و صاحبان پمپ‌بنزین‌ها و پمپ گازها موظف شده‌اند که نازل‌های گاز و بنزین را ضدعفونی کرده و لوازم ایمنی مانند ماسک و دستکش را در اختیار اپراتورهای خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: تاکنون هیچ نمونه مثبتی از کرونا در ایذه مشاهده نشده است، مردم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کرده و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

نماز جمعه این هفته ایذه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا دانش آموزان فضای مجازی قلیان گاز نفت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری