Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج از آغاز ضد عفونی و گندزدایی در شهر یاسوج همزمان با خطر گسترش ویروس کرونا خبر داد.

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در شهرداری یاسوج تشکیل و طی تصمیمات گرفته شده با حضور تیم‌های کارشناسی عملیات گندزدایی و ضد عفونی کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آرامستان‌ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی در دستور کار قرر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  در حال حاضر سلامت مردم بیش از هر چیز برای مسوولان امور شهری مهم است و در اولویت قرار دارد افزود: برای مقابله با ویروس کرونا تیم‌های چند نفره به صورت روزانه و بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت اقدام به ضد عفونی کردن مراکز عمومی؛ پارک‌ها و مراکز پر جمعیت می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه کار را از اماکنی مثل سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها و پارک‌ها آغاز کرده‌ایم خاطرنشان کرد: به ترتیب اولویت سایر اماکن و فضاهای شهری یاسوج توسط همکاران ما در شهرداری ضد عفونی و گندزایی می‌شود و برای مقابله با این ویروس در کنار مسوولان و متولیان بهداشتی هستیم.


انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: ضد عفونی یاسوج گندزدایی شهرداری ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد