Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پل دوآب ویسیان» که بر اثر بارش‌های اخیر استان لرستان تخریب شد از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیست. به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در پی بارش‌های شدید اخیر در استان لرستان و به زیرآب رفتن پل دوآب ویسیان، برخی افراد ناآگاه و معاند در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از این پل سعی در انتساب ساخت آن به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و در نهایت تخریب عملکرد و دستاوردهای عظیم این نهاد مردمی داشتند که بدین‌وسیله اعلام می‌شود این پل از پروژه‌های اجراشده توسط قرارگاه خاتم و زیرمجموعه‌های آن نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرارگاه خاتم با توجه به گستره فعالیت‌ها و حجم ماشین‌آلات و نیروی انسانی متخصص در سراسر کشور، در بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه، از محل منابع مالی خود، امدادرسانی سریع را در دستور کار خود قرار داده است که حضور در سیلاب فروردین 98 از نمونه‌های مدیریت جهادی این مجموعه است و پل‌های ساخته‌شده توسط قرارگاه در آن ایام، با وجود سیلاب شدید اخیر در کمال استحکام می‌باشند و هیچ‌گونه خسارتی به آنها وارد نشده است.
شایان ذکر است قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیش از 30 سال حضور در عرصه عمران و آبادانی کشور ابرپروژه‌هایی همچون پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان،  6 فاز عظیم پارس جنوبی، ساخت 10 سکوی گازی پارس جنوبی، 62 سد و صد‌ها پروژه دیگر را که اغلب دارای فناوری پیشرفته ( high-tech هستند در سراسر کشور اجرا کرده است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا لرستان شایعه سیل لرستان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها