Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@18:54:59 GMT

شبکه آموزش، مدرسه تلویزیونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۲۵۱

خرداد: آموزش تلویزیونی دانش‌آموزان برای جبران تعطیلی‌ها، از شنبه در شبکه آموزش آغاز خواهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، از روز شنبه ١٠ اسفندماه آموزش دروس مقاطع تحصیلی به این ترتیب از شبکه آموزش سیما آغاز می‌شود: صبح مقطع ابتدائی، ظهر مقطع متوسطه اول راهنمایی و بعداز ظهر متوسطه دوم دبیرستان و هنرستان های فنی حرفه‌ای و کارودانش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بیشتر دانش‌آموزان، شبکه هفت امکانات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد و بخشی از ساعات خود را به موضوع آموزش تکمیلی دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف اختصاص داده است.هر عنوان درسی در ۲۰ دقیقه از هر پایه ظرف مدت ۴ تا ۵ ساعت به صورت روزانه آموزش داده خواهد شد.جدول پخش برنامه‌ها بدین شرح است:شنبه ١٢/١٠٨:٠٠  ریاضی هفتم متوسطه اول٨:٣٠ ریاضی هشتم متوسطه اول١٠:٣٠ فارسی اول ابتدایی١٠:٥٠ علوم سوم ابتدایی١١:١٠ فارسی پنجم ابتدایی١١:٣٠ شیمی ٣ (پایه١٢متوسطه)
١٥:٠٠ عربی ٢ (پایه ١١ علوم انسانی)١٥:٣٠ عربی ٣ (پایه ١٢ علوم انسانی)١٦:٠٠ درس اخلاق حرفه‌ای (هنرستانهای فنی حرفه ای وکار دانش)١٦:٢٥ کارگاه نو آوری و کار آفرینی(پایه ١١ هنرستانهای فنی حرفه ای و کار دانش)دانش آموزان و دبیران، دروس تلویزیونی را از دست ندهند و طبق زمانبندی اعلام شده برنامه دانش آموزان را تنظیم کنند.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند که بیشتر آنان در چین بوده‌اند.
این بیماری اگرچه واکسن و درمان خاصی ندارد اما قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد؛ مردم باید از تردد و تماس‌های غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌ را کنار بگذارند.
وزارتخانه ها و نهادهای مختلف اقدامات پیشگیرانه متفاوتی از جمله لغو برنامه ها، کنسرت ها و تعطیلی سینماها و تئاترها، تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی و مدارس را برای جلوگیری از سرایت بیشتر این بیماری در دستور کار قرار داده‌اند. برچسب ها: مدرسه تلویزیونی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دانش آموزان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان