Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:05:39 GMT

کرونا پارک شهربازی اهواز را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۴۲۲

کرونا پارک شهربازی اهواز را تعطیل کرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالی پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: از روز چهارشنبه، ۷ اسفندماه، قرارگاه مقابله با کرونا ویروس در شهرداری اهواز تشکیل شده و براساس مصوبه فرمانداری اهواز، همه دستگاه‌های خدماتی باید در کنار شهرداری عملیات ضدعفونی شهر با محلول‌پاشی در اماکن پرتردد را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این رابطه، شرکت‌های مختلف از قبیل آب و فاضلاب، برق، هلال احمر، گاز، صنعت و معدن و تجارت، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز و اورژانس در شهرداری اهواز حضور پیدا کردند و تقسیم کار برای انجام فعالیت‌های موثر جهت ضدعفونی مناطق پرجمعیت مانند بازار‌ها انجام شده است. چهارشنبه شب نیز نخستین مرحله عملیات ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد توسط عوامل آتش‌نشانی منطقه یک در معابر اصلی شهر انجام شد.

عالی پور با اشاره به ضدعفونی ۸ منطقه اهواز توسط ۳۲۰ نفر در هر شیفت کاری، اظهار داشت: به این منظور از سوی فرمانداری اهواز ۱۰ هزار لیتر ژاول (محلول سفیدکننده) در اختیار شهرداری اهواز قرار گرفت و عملیات ضدعفونی توسط دستگاه‌های سمپاش و شوینده در بازار‌ها از جمله بازار هسته مرکزی شهر انجام می‌شود. این عملیات یک بار در شبانه‌روز انجام می‌شود و بنا است که با همکاری اصناف و واحد‌های صنفی، به دو نوبت در شبانه‌روز برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: عملیات ضدعفونی شهر عمدتا در اماکن پرتردد که شهروندان مایحتاج روزانه خود را تهیه می‌کنند، انجام می‌شود. این عملیات در هسته مرکزی شهر اهواز در خیابان امام، سلمان فارسی، طالقانی و خیابان کاوه در منطقه ۱، خیابان وهابی و خیابان اصلی کیانپارس در منطقه ۲، زیتون کارمندی در منطقه ۳، خیابان ۴ فروردین منطقه گلستان در منطقه ۴، خیابان پردیس در منطقه ۵، منطقه کمپلو در منطقه ۶، حصیرآباد در منطقه ۷ و صد دستگاه باهنر در منطقه ۸ شهرداری اهواز انجام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: از جمله دیگر مصوبات مهم قرارگاه مقابله با شیوع کرونا ویروس، الزام مجمع امور صنفی به ملزم کردن تمام واحد‌های صنفی جهت ضدعفونی و محلول‌پاشی در واحد‌های تجاری بوده است. شهرداران مناطق نیز ملزم به شستشو و محلول‌پاشی و تامین مواد شوینده در سرویس‌های بهداشتی عمومی به صورت مستمر هستند.

او در ادامه گفت: از شب گذشته (پنجشنبه) تا اطلاع ثانوی نیز پارک شهربازی اهواز تعطیل شده است. همچنین استفاده از وسایل بازی در پارک لاله ممنوع است. استفاده از وسایل بازی درپارک‌های محله‌ای هم ممنوع است.

علیرضا عالی پور بیان داشت: ترمینال‌های فرودگاه و راه‌آهن نیز روزانه باید چند بار ضدعفونی شوند. کلیه پایانه‌های حمل و نقل عمومی و و ناوگان اتوبوسرانی نیز روزانه هر ۲.۳ ساعت یک بار محلول پاشی میشوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس پارک شهربازی عملیات ضدعفونی شهرداری اهواز انجام می شود محلول پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان گفت: آسفالت خیابان سلمان به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد و مدیریت معابر است که تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در پی دارد و ترافیک را روان می‌سازد.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ و به‌نوعی درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری، اجرای آسفالت این خیابان، اواخر سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت که با توجه به تعطیلات نوروزی، این پروژه در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اجرای آسفالت خیابان سلمان به طول ۱.۵ کیلومتر، خط‌کشی ترافیکی این خیابان نیز به میزان ۵ هزار متر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظری‌پور افزود: پروژه اجرای آسفالت بلوار میلاد نیز با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت، در عرصه شش هزار متر مربعی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای آسفالت خیابان سلمان و بلوار میلاد با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 747726

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز