Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به‌ برتری ۲ بر یک دست یافت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، عصرامروز تیم‌های سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان از ساعت 14:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌برتری 2 بر یک تیم سپیدرود رشت به‌پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترکیب  تیم  سپیدرود  رشت

بهنام لایقی‌فر، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، آرین نصیر‌ی‌نژاد(از دقیقه 61 ساسان شیرمردی)، صادق صادقی، یاسر حاتم‌زاده(از دقیقه 87 امیرحسین اسکندری)، هومن ربیع‌زاده، میثم کریمی، میلاد احمدی(از دقیقه 72 ماهان سروی)، جواد آقایی‌پور و محمد شادکام.

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را نادر دست‌نشان برعهده داشت.

ترکیب  تیم  آرمان  گهر  سیرجان

مهدی زنجانی، ایمان رازانی، محسن ایران‌نژاد، آرمان اکوان(از دقیقه 68 علی فراهانی)، بلال میرزاعلی، وحید نورمحمدی، جعفر برزگر(از دقیقه 65 حسین رسولی)، حسن شوشتری، عباس پورخسروانی(از دقیقه 66 امین اسدی)، امیر محمودآبادی و اسماعیل کیانی.

سرمربیگری تیم آرمان گهر سیرجان را قاسم شهبا برعهده داشت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت: بازیکنان تیم به آنفلوانزا مبتلا شدندبرتری نوبرانه تیم «سپیدرود رشت» برابر «علم و ادب تبریز» به روایت تصویرلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری سپیدرود رشت در مقابل علم و ادب تبریز

کارت  زرد: آرمان اکوان دقیقه 10، حسین رسولی دقیقه 71، امیر محمود آبادی دقیقه 84(آرمان گهر سیرجان) بهنام لایقی فر دقیقه 35، آرین نصیری‌نژاد دقیقه 37، یاسر حاتم زاده دقیقه 66(سپیدرود رشت).

گل: جواد آقایی‌پور دقیقه 50 و 69(سپیدرود رشت) اسماعیل کیانی دقیقه 90(آرمان گهر سیرجان).

شرح  بازی

نیمه  نخست: تیم سپیدرود رشت با استفاده از عمق دفاع تیم آرمان گهر سیرجان به‌دنبال رسیدن به‌گل بود و در سوی دیگر تیم آرمان گهر سیرجان با استفاده از ضد حملات موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم سپیدرود رشت ایجاد کرد اما حملات دو تیم بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به‌پایان برسد.

نیمه  دوم: تیم سپیدرود رشت با استفاده از ارسال از کناره‌ها به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست 2 گل را وارد دروازه تیم آرمان گهر سیرجان کند و در سوی دیگر تیم آرمان گهر سیرجان با استفاده از ارسال‌های بلند توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم سپیدرود رشت کند تا بازی با‌برتری 2 بر یک تیم سپیدرود رشت به‌پایان برسد.

حاشیه  بازی

بازی به‌علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

تیم سپیدرود به‌علت مشکوک بودن چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا به‌تعداد کافی بازیکن نداشت.

انتهای پیام/615/ح

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم آرمان گهر سیرجان تیم سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی