Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:01:37 GMT

تعطیلی همه مدارس آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۵۰۶

تعطیلی همه مدارس آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، براساس مصوبه قرارگاه زیستی استان به منظور کنترل و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همه مراکز آموزشی و مدارس استان از روز شنبه ۱۰ اسفند تا دوشنبه ۱۲ اسفند، سه روز تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل نیز داده شده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه برگزار شد، گفت: ۳۵ درصد از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستور وزیر محترم شاهد رشد این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده‌است، گفت: ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است. 

رحمتی ادامه داد: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد نیز عملیاتی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند، اظهار کرد: ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده و ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این زمین ساخته خواهد شد.

وی به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شادآباد مشایخ تبریز اشاره کرد و گفت: در مجموع نزدیک به هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت می‌توانیم در دو سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد