Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:35:07 GMT

لیگ یک/ در خوزستان تیم را بیرون کشیدند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۶۳۳

لیگ یک/ در خوزستان تیم را بیرون کشیدند

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی نیمه تمام ماند. اعتراض انزلی چی ها به دومین پنالتی استقلال باعث شد تا این تیم به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول، عصر امروز در اهواز دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که در نهایت فرجامی به همراه نداشت و با خروج ملوانان از زمین بازی نیمه تمام ماند.

ملوان در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 25 توانست توسط آرمین انبساطی دروازه تیم میزبان را باز کند اما در همان نیمه اول نه تنها خوزستانی ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند که گل دوم را هم وارد دروازه تیم میهمان کنند.

 

اولین جرقه های جنجال در این دیدار هم از همین نیمه اول به وجود آمد و پنج دقیقه پس از گلزنی انزلی چی ها اعلام یک ضربه پنالتی به نفع استقلالی های خوزستان باعث شد تا کادرفنی ملوانان اعتراض زیادی به خطای اعلام شده داشتند اما هر آنچه که بود که این ضربه توسط حکیم نصاری در دقیقه 30 تبدیل به گل شد.

خوزستانی ها که در این دقایق راه دروازه ملوان را در پیش گرفته بودند باز هم توانستند گلزنی کنند و این بار در دقیقه 44 امید لطفی توانست دروازه حریف را باز کند تا تیم میزبان با برتری نیمه اول را به اتمام برساند و راهی رختکن شود.

 

 

اما در نیمه دوم باز هم این انزلی چی ها بودند که توانستند اولین گل نیمه را به ثمر برسانند. آنها در دقیقه 52 توانستند توسط رضا درویشی گل تساوی را وارد دروازه استقلالی ها کنند تا بازی با نتیجه دو بر دو در پیش باشد تا اینکه حوالی دقیقه 70 جنجال اصلی شروع شد و اعلام دومین ضربه پنالتی به سود استقلال خوزستان باعث عصبانیت شدید انزلی چی ها و در نهایت اعتراض آنها به نحوه قضاوت داور شد.

در همین لحظات محمد احمدزاده که معتقد بود این حرکت اصلا خطایی به دنبال نداشت تا ضربه پنالتی به دنبال داشته باشد و به همین دلیل ترجیح داد تا تیمش را از زمین بیرون بکشد و البته دلیلی هم نمی دید تا در بیست دقیقه پایانی بازی، بازیکنانش در میدان حضور داشته باشند و علیرغم اصراری که عدم خروج آنها از زمین بود احمدزاده و شاگردانش زمین را ترک کردند و راهی رختکن شدند.

 

پس از این اتفاق حدود نیم ساعت شرایط بازی به صورت مبهم در پیش بود تا اینکه داوران بازی هم با اعلام نیمه تمام ماندن این دیدار راهی رختکن شدند تا همه چیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سپرده شود.

استقلالی های خوزستان تا پیش از این دیدار 32 امتیازی بودند و در رده دهم جدول رده بندی حضور داشتند. آنها امروز برای چهارمین بار با سرمربی جدید خود یعنی امیر خلیفه اصل به میدان رفتند و جالب اینکه کادر فنی جدید خوزستانی ها در سه دیدار قبلی با پیزوزی زمین را ترک کنند.

دسته یک ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان استقلال خوزستان انزلی چی ها نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان