Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه مدعی شده هدف دولت این کشور کاستن از تهدیدهای ایران علیه آمریکا است.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا در یک جلسه استماع در مجلس نمایندگان این کشور به بیان ادعاها درباره ایران پرداخت.

پامپئو ایران را «حامی نخست تروریسم و یهودستیزی» خواند و مدعی شد که ایران و گروه‌های نیابتی این کشور مسئول مرگ صدها آمریکایی در عراق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «دولت ترامپ با تهدید عظیمی که ایران علیه امنیت ملی ایالات متحده و دوستان و متحدان ما ایجاد می‌کند نه مماشات خواهد کرد و نه آن را تحمل خواهد کرد.»

پامپئو در ادامه ادعاهایش مدعی شد هدف سیاست موسوم به «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران، «کاستن از این تهدیدها» و متقاعد کردن این کشور به تغییر رفتار است.

وزیر خارجه آمریکا سپس به مسئله ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و مدعی شد که حذف ایشان از «میدان نبرد» اقدامی برای کاستن از تنش‌ها بوده است.

وی مدعی شد ترور سردار سلیمانی خطرات موجود علیه پرسنل آمریکایی در خارج از مرزهای این کشور را کاهش داده است.

پامپئو در ادامه به تلاش‌های دولت آمریکا برای منزوی کردن ایران و متحدانش اشاره کرد. او گفت: «تا اندازه‌ای به دلیل تلاش‌ها ما، کلمبیا، هندوراس، پاراگوئه و انگلیس تمامیت حزب‌الله را به عنوان گروه تروریستی اعلام کرده‌اند.»

لینک کوتاه: asriran.com/0030J3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد