Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:51:07 GMT

اماکن ورزشی استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۸۵۰

اماکن ورزشی استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اماکن ورزشی استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل است. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

عابد حقدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با بیان اینکه  اماکن ورزشی و فرهنگی استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل است اظهار داشت: با توجه به جلسه پدافند غیرعامل زیستی استان مرکزی که به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تشکیل شده بود مصوب  شد  تمامی سالن‌های ورزشی فرهنگی، خصوصی و دولتی، استخرها و دیگر اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: بنابراین به‌دلیل پیشگیری از افزایش ابتلا به این بیماری و حفظ سلامت مردم استان مرکزی باشگاه‌های ورزشی عمومی و خصوصی، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و استخرهای شنا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس آموزش دانش‌آموزان را تعطیل نمی‌کندمدارس و فضاهای آموزشی استان سمنان تا 12 اسفندماه تعطیل استمدارس استان گلستان تا دوشنبه 12 اسفندماه تعطیل شد

وی افزود: از مردم درخواست داریم ضمن حفظ آرامش در نظر داشته باشند این تصمیم به‌منظور رعایت نکات پیشگیرانه بوده و در حال حاضر شرایط استان کاملاً عادی است.

حقدادی عنوان کرد: از روز شنبه کمیته بازرسی باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به‌صورت منظم از اماکن ورزشی سطح استان سرکشی و بازدید کرده و همچنین رعایت دستورالعمل فوق لازم‌الاجر است و در صورت سرپیچی با مجموعه متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا اطلاع ثانوی تعطیل استان مرکزی اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد