Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال این که لیگ برتر در مواجهه با ویروس کرونا رویکردی مشابه بسیاری از لیگ‌های فوتبال دنیا اتخاذ کند، روز به روز افزایش می‌یابد. 

طرفداری- با وجود این که لیورپول در صدر جدول رده بندی لیگ برتر با اختلافی 22 امتیازی پیشتاز است، اگر تصمیم گرفته شود فصل به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شود، جامی به این تیم اهدا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیلی میل، در گزارش تلگراف آمده است هیچ قانونی برای وضعیتی که 38 مسابقه فصل تکمیل نشود در لیگ برتر پیش بینی نشده است و این می‌تواند باعث نجات یافتن سه تیم انتهای جدول هم شود. بیش از 80 هزار نفر در حدود 50 کشور تا کنون به این بیماری مبتلا شده‌اند و مرگ 2800 نفر تایید شده است. در روز جمعه دولت سوییس تصمیم به لغو تمامی برنامه‌هایی گرفت که شامل گردآوری هزار نفر یا بیشتر شود و مسابقات فوتبال این کشور هم در همین راستا به تعویق افتاده‌اند. اگر دولت انگلستان هم تصمیم مشابهی اتخاذ کند، این می‌تواند به قیمت از درست رفتن جام قهرمانی برای لیورپول تمام شود. در حالی که قرمزها به اولین قهرمانی خود در لیگ ظرف 30 سال اخیر نزدیک شده‌اند، 11 بازی دیگر باقی مانده است. 

اما با سرعت گرفتن شیوع ویروس کرونا در اروپا، این احتمال وجود دارد تا در بریتانیا تمامی مسابقات ورزشی به مدت دو ماه برگزار نشوند. انتظار می‌رود اگر چنین وضعیتی پیش بیاید، یک جلسه اضطراری در مورد این که آیا نتایج 27 هفته قبلی باید به قوت خود باقی بماند یا نه، برگزار شود. هر گونه لغو یا به تعویق افتادن مسابقات می‌تواند روی کورس فرار از سقوط یا کسب سهمیه مسابقات اروپایی هم تاثیر گذار باشد. در حال حاضر نوریچ، واتفورد و وست هم خطر سقوط را احساس می‌کنند ولی اگر ویروس همین طور به پیشروی ادامه دهد، شاید هیچ قهرمان یا سقوطی در فصل 20-2019 نداشته باشیم.

تا کنون شمار مبتلایان در بریتانیا به 19 نفر رسیده است و کم کم عده بیشتری به این عقیده می‌رسند که رویدادهای مهم ورزشی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس باید به تعویق بیافتند. لیگ برتر اعلام کرده است فعلا برنامه‌ای برای لغو قانون دست دادن بازیکنان قبل از شروع بازی جهت کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا را ندارد. اما نیوکاسل دست دادن درون تیمی را برای بازیکنانش ممنوع کرده است. آن‌ها طبق یک رسم قدیمی، هر روز صبح در زمین تمرین با هم خوش و بش می‌کردند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران