Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:14:34 GMT

ناصری: با سراج برای سهمیه خواهیم جنگید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۰۲۹

ناصری: با سراج برای سهمیه خواهیم جنگید

مدافع نفت آبادان در تقابل با تیم سابق خود موفق شد یک پیروزی دلچسب را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع فصل گذشته سایپا در تقابل با این تیم اینبار با پیراهن نفت آبادان نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و در نهایت با پیروزی به کار پایان داد. او در پایان بازی درباره نتیجه کسب شده گفت: در دیدارهای قبلی بدشانس بودیم و از کسب نتیجه دور ماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که در این بازی از فرصت‌ها به بهترین شکل سود بردیم و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم.


ناصری درباره بازگشت به ترکیب گفت: در دیدارهای قبلی دچار مصدومیت شده بودم. اما برای بازگشت به ترکیب بی تابی می کردم و خوشحالم که شرایط حضور در بازی را به دست آوردم. بازی سختی را مقابل سایپا داشتیم و حریف برای فرار از سقوط تلاش زیادی کرد. ما نیز در دیدارهای قبلی با بدشانسی بزرگی مواجه شده بودیم و در این بازی اما کاملا به پیروزی ایمان داشتیم.


وی درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: دوستان خوبی در این تیم دارم و امیدوارم آنها بتوانند در دیدارهای باقیمانده شرایط دستیابی به امتیاز و بقا را به دست بیاورند. ستاره ها و جوانان خوبی در سایپا هستند و امیدوارم شرایط در ادامه فصل به سود آنها باشد.

 


ناصری درباره شرایط نفت آبادان و دور شدن از جمع مدعیان گفت: با جدایی اسکوچیچ تمرکز بازیکنان برهم خورده بود. ایشان مربی خوبی است و همانطور که دیگر بازیکنان گفتند تاثیر زیادی از حیث فنی و تاکتیکی روی تیم داشتند. ما اکنون کاملا به کادر جدیدمان ایمان داریم. آقای سراج و دیگر همکاران ایشان به خوبی از شرایط آبادان و نفت آگاه هستند و در ادامه تلاش خواهیم کرد با کسب نتایج مناسب در جمع مدعیان حضور یابیم. نیاز به حمایت بیشتری داریم و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد تا بتوانم در این روزها سخت هواداران خودمان را شاد کنیم.

عبدالله ناصری صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عبدالله ناصری صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد