Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی امروز با وجود نبود هواداران چندان گرم از آب در نیامد با این حال تیم ما تا این لحظه نتایج قابل قبولی کسب کردهاست.

وی گفت: در نیم فصل دوم و در حساس ترین هفتهها، مسوولان با این تیم غریبه شده‌اند و بدون کمترین حمایت تا این هفته توانسته‌ایم نتایج درخور توجهی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استفاده از بازیکنان جوان و زیر ۲۰ سال و نصب صندلی برای ورزشگاه تختی از برکات عملکرد خوب تیم بوده که امیدوارم مسوولان را به حمایت از تیم تشویق کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دیدار هفته بیست و ششم مقابل میهمان خود، سرخپوشان پاکدشت به تساوی بدون گل رسید.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در نیم فصل دوم لیگ آزادگان، ۲ برد، یک باخت و ۶ تساوی که از آنها پنج تساوی، صفر بر صفر بوده، به دست آورده و در رده پنجم جدول ایستاده است.

این تیم با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را داشته ولی با ۰ گل زده نیز سومین خط حمله ضعیف لیگ یک را به خود اختصاص داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی تساوی بدون گل جدول فوتبال نیم فصل دوم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات

به گزارش ورزش سه، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد که در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت تا الوحده با توجه به اینکه در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
احمد نوراللهی در بازی امشب تیمش ۶۲ لمس توپ و آمار ۸۹ درصد پاس صحیح را به جا گذاشت و حتی یک مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیکش به تیرک دروازه برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب نوراللهی در شب تساوی تیمش، از بهترین بازیکنان الوحده باشد.

البته در نهایت هم آندریاس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد که البته از نگاه آماری هم وضعیت خوبی داشت و با عملکردش در میانه زمین، نمره ۸ گرفت که بالاترین نمره اینیستا در این فصل بوده است.
او پس از روزهای خوبی که با در اواسط فصل داشت، در هفته‌های آخر دچار تزلزل شده و به نظر می‌رسد این افت با نتایج الوحده رابطه مستقیم دارد که آنها اکنون از رتبه‌های بالایی به کلی فاصله گرفتند.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد