Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:37:33 GMT

سنگ تمام سردار آزمون برای دراگان اسکوچیچ + سند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۱۰۳

سنگ تمام سردار آزمون برای دراگان اسکوچیچ + سند

سردار آزمون آخرین لژیونری بود که سرمربی جدید تیم ملی، دراگان اسکوچیچ با وی دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران امروز به باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه رفت و ضمن ملاقات با سماک، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، ساعاتی را هم با سردار آزمون گلزن شماره یک این تیم سر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این ملاقات سردار در پیام اینستاگرامی خود ابراز امیدواری کرد که همه با اتحاد دل مردم ایران را شاد کنند. آزمون همچنین اسکوچیچ را مربی ای تشنه موفقیت خواند.

آزمون نوشت : کلی حرف های خوب و با انگیزه ، معلوم بود که تشنه نتیجه گرفتن با تیم ملی هستش ، امیدوارم همگی همدیگرو حمایت کنیم و دل همتون رو شاد کنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم

به گزارش همشهری آنلاین داوری ایران بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا نتوانسته یک داور در آن سطح قضاوت داشته باشد. حال باتوجه به اینکه عملکرد داوران ایران در بازی‌های بین المللی چندان خوب نبود و از طرف دیگر اسامی داورانی که هر سال در لیست الیت قرار می‌گیرند تغییر آن چنانی نمی‌کند، ایران به احتمال بسیار قوی در جام جهانی بعدی نماینده نخواهد داشت‌.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در مورد عملکرد موعود بنیادی‌فر در فینال جام ملتهای زیر ۲۳سال گفت: من ندیدم چون پشت فرمان بودم ولی از بچه‌ها پرسیدم. برای جامعه داوری ما افتخاری است. بدون شک کسی که آنجا بوده در یک پروسه یک ماهه انقدر خوب قضاوت کرده که این فینال به او رسیده است. موعود بنیادی‌فر که نفر اول داوری کشور است از پس این بازی برآمده است.

او در مورد عدم حضور داوران ایرانی در جام جهانی گفت: بله این اتفاق افتاده و داوری در جام جهانی نخواهیم داشت. این چیزی است که از رفتار حقوقی و اداری فیفا معلوم است که فعلا در جام جهانی داور نداریم. آقای فغانی آنجاست و هم نماینده ماست و هم استرالیا و امیدوارم خوش بدرخشد.

او در مورد دلایل این اتفاق اضافه کرد: دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. آقای فغانی سال‌ها داور ما بود و سایه‌اش بر روی داوران ما وجود داشته و نتوانستیم داوری را در سطح قضاوت در جام جهانی داشته باشیم. می‌تواتستیم رفتارهای حرفه‌ای‌تری در این موضوع داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد

کد خبر 849092 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!