Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@01:23:30 GMT

کاملا از پادگان‌ها و مراکز نداجا مراقبت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۳۴۹

به گزارش روز جمعه روابط عمومی ارتش، دریادار دوم پزشک محسن مرادی‌نیا رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش درباره اقدامات این نیرو در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پادگان‌ها و مراکز نداجا اظهار داشت: ما از ابتدای شیوع این ویروس در کشور چین و پیش از آنکه به کشورمان منتقل بشود، دستورالعمل‌های بهداشتی را از وزارت بهداشت و اداره بهداشت و درمان ارتش دریافت و به تمامی مراکز درمانی و پادگان‌های نیروی دریایی ارتش در مناطق مختلف به ویژه مناطق عملیاتی ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا تیم‌های بهداشتی آموزش‌های لازم را کسب کردند تا علاوه بر نظارت، از بروز و شیوع این ویروس جلوگیری کنند. پس از اینکه این ویروس وارد کشور شد، نداجا همراه با ستاد ارتش اقدام به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با حضور فرماندهان و معاونت‌های این نیرو کرد و در این قرارگاه تصمیمات خوبی اتخاذ و عملیاتی شد.

امیر مرادی‌نیا گفت: سرویس‌های خدماتی پرسنل وظیفه و کادر در سراسر کشور مرتب سم‌پاشی و ضدعفونی می‌شود. آموزش‌های بهداشتی به پرسنل ارائه شده و میزان دمای بدن مراجعان به طور دائم سنجیده می‌شود تا فردی آلوده به ویروس کرونا وارد پادگان‌ها و مراکز نشود. افرادی هم که مشکوک بودند به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نداجا با بیان اینکه تیم‌های بهداشتی در تمامی مراکز و پادگان‌ها مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های نیروی دریایی ارتش در همکاری با وزارت بهداشت و درمان، نقش مهمی در درمان و راهنمایی مراجعان و بیماران داشته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از مراکز و پادگان‌های نیروی دریایی ارتش قرنطینه نیستند، گفت: خوشبختانه هیچ یک از سربازان، کارکنان و خانواده‌های کارکنان نداجا مبتلا به ویروس کرونا نیستند.

دریادار دوم مرادی‌نیا گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده و برای خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش نیز که در منازل مسکونی این نیرو سکونت دارند، اقدامات لازم جهت پیشگیری به وجود آمده است

برچسب‌ها ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیروی دریایی ارتش بهداشت و درمان ویروس کرونا پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن افشای کمک‌های تسلیحاتی و پشتیبانی‌های آمریکا از ارتش این رژیم از ابتدای حملات به نوار غزه تاکید کردند که این ارتش کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کردند که آمریکا از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۳۵۰ فروند هواپیمای باری و ۵۰ فروند کشتی حامل مهمات برای این رژیم ارسال کرده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی کاملا وابسته به آمریکا است.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از ابتدای جنگ تاکنون به بیش از ۳۴ هزار تن رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از ۷۷ هزار تن فراتر رفته است.

به رغم صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت درباره توقف فوری جنگ غزه و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ اقداماتی از سوی رژیم اشغالگر برای ممانعت از نسل کشی در غزه این رژیم همچنان به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن