Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی پوشان برابر گل گهر گفت: من در سیستم استقلال چیز خاصی ندیدم، استقلالی هادر دیدار‌های اخیر خود اصلا خوب بازی نمی‌کند و به عقیده من زمان آن رسیده که فرهاد مجیدی فکری به حال سیستم تاکتیکی تیم کند.
اسطوره استقلال در حمایت از علی فتح الاه زاده گفت : مطمئنم با حضور فتح الله زاده آرامش به استقلال برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی جباری با اشاره به بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به صندلی مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت:

خوشحالم که فتح‌الله‌زاده به خانه خودش برگشت. یکی از بهترین تصمیمات در سال‌های اخیر، همین خبر بود و امیدوارم با حضور فتح‌الله‌زاده یک‌سری تغییر و تحولات در استقلال صورت بگیرد و این تیم به روز‌های خوبش بازگردد.

وی افزود:

طی ماه‌های گذشته مدیریت در استقلال با اتفاقات زیادی همراه بود، ولی من مطمئنم با حضور فتح‌الله‌زاده که دل‌سوز استقلال است، این اشکال هم برطرف می‌شود و تیم به یک شرایط خوب و آرامش بیشتری می‌رسد. البته به شرط آن که تغییراتی هم صورت بگیرد.

جباری در مورد شکست این تیم برابر گل‌گهر در سیرجان تصریح کرد:

تیم ما مقابل گل‌گهر اصلا خوب بازی نکرد. من در سیستم استقلال چیز خاصی ندیدم. اگر شما نکته فنی خاصی از این بازی دیدید، به من هم بگویید. استقلال در دیدار‌های اخیر خود اصلا خوب بازی نمی‌کند و به عقیده من زمان آن رسیده که فرهاد مجیدی فکری به حال سیستم تاکتیکی استقلال کند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جباری استقلال فرهاد مجیدی اخبار استقلال استقلال جباری علی جباری فرهاد مجیدی مجیدی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس