Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@15:19:06 GMT

مراسم تشییع پیکر ملکه رنجبر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۴۷۳

مراسم تشییع پیکر مرحوم ملکه رنجبر بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون صبح امروز جمعه ۹ اسفند در حالی در بهشت زهرا برگزار شد که هزینه‌های مراسم یادبود صرف امور خیریه می‌شود.

عباس عظیمی، مدیرعامل انجمن هنرمندان پیشکسوت با اشاره به اینکه مراسم تشییع و تدفین مرحوم ملکه رنجبر صبح امروز جمعه ۹ اسفند در بهشت زهرا برگزار شده است گفت: به درخواست خانواده و با توجه به ویروس کرونا و برای حفظ و سلامتی شهروندان مراسم تشییع ملکه رنجبر امروز بعد از اقامه نماز میت بدون تشریفات خاصی و در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این مراسم بهلولی یکی از دوستان ملکه رنجبر و پسرش و همچنین خود من چند کلمه‌ای درباره ملکه رنجبر صحبت کردیم.

عظیمی افزود: در این مراسم تاکید کردم که ملکه رنجبر علاوه بر هنرمند بودن انسانی مهربان بود که در ا مرو خیریه و بخصوص کمک به آسایشگاه کهریزک و همچنین بحث آزادی زندانیان نقش زیادی داشت و امروز نیز که به خاطر ویروس کرونا مراسمی برای ایشان برگزار نکردیم هزینه‌های مراسم یادبود سومین روز و هفتمین روز درگذشت صرف امور خیریه می‌شود و پس از آن که اوضاع آرام شد قطعا مراسم بزرگداشتی برای او خواهیم گرفت.

ملکه رنجبر بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون روز گذشته پنج شنبه ۸ اسفند به دلیل مشکلات ناشی از بیماری گوارشی درگذشت.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ملکه رنجبر مراسم تشییع ملکه رنجبر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام آوران آرام گرفت. در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز ۱۲ اردیبهشت پس از مدتها تحمل بیماری درگذشت.

کد خبر 6097851

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد