Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:21:14 GMT

«عسگری» فینالیست کاراته‌وان سالزبورگ شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۷۷۰

«عسگری» فینالیست کاراته‌وان سالزبورگ شد

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از امروز (جمعه) با حضور ۶۲۵ کاراته کا از ۸۸ کشور در سالزبورگ اتریش آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی در راستای کسب سهمیه المپیک است و ایران در ۲ بخش زنان و مردان در این رویداد حضور یافته است.

عصر امروز و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم «بهمن عسگری» که پیش از این حضورش در المپیک توکیو را قطعی کرده است، به فینال کاراته‌وان سالزبورگ راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابتدا استراحت داشت و سپس نفراتی از استرالیا، فنلاند، انگلیس و ترکیه را از پیش‌رو برداشت و جواز حضور در فینال را کسب کرد. با این اوصاف، عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال طلای روی تاتامی می‌رود.

در همین وزن، «علی‌اصغر آسیابری» ابتدا حریفانی از بلژیک و لتونی را برد و در ادامه برابر «استانیسلاو هورنا» نماینده مطرح اوکراین شکست خورد.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم زنان، «طراوت خاکسار» با ۲ پیروزی و یک شکست به جدول شانس مجدد رفت.

پیش از این و در رقابت های امروز، «فاطمه صادقی» و «نگین باقری» همچون مسابقات گذشته در کاتای انفرادی از رسیدن به مراحل پایانی بازمانده و حذف شدند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم کومیته زنان، «سارا بهمنیار» ابتدا نماینده اسپانیا را شکست داد و سپس برابر حریفی از فرانسه باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب‌ها المپیک توکیو فدراسیون کاراته بهمن عسگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون کاراته بهمن عسگری فنلاند ترکیه اوکراین فرانسه المپیک توکیو فدراسیون کاراته بهمن عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد