Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال گفت که سازمان لیگ، گزارش دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان را به کمیته انضباطی می‌فرستد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فریبرز محمودزاده درباره نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در دقیقه 72 بازی و زمانی که مسابقه با نتیجه 2 - 2 دنبال می‌شد، داور یک پنالتی برای استقلال خوزستان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، محمد احمدزاده بازیکنان ملوان را به بیرون از زمین هدایت کرد و گفت که بازی نمی‌کنیم.

وی در ادامه افزود: داور و نماینده فدراسیون فوتبال حدود 23 دقیقه منتظر ماندند که پس از این مدت، زمین را ترک کردند. تلاش می‌کنیم هر چه زودتر، گزارش اتفاقات این مسابقه را تکمیل و به کمیته انضباطی ارسال کنیم. این کمیته باید تصمیم نهایی را درخصوص این مسابقه بگیرد و سازمان لیگ نمی‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند.

دیدار استقلال خوزستان - ملوان نیمه‌تمام ماند

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان فوتبال لیگ دسته اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان فوتبال لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی استقلال خوزستان فوتبال لیگ دسته اول استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد