Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:37:34 GMT

مسابقات کشتی قطعا لغو شده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۹۴۹

مسابقات کشتی قطعا لغو شده است

مسئولان فدراسیون قرقیزستان در پاسخ به استعلام فدراسیون کشتی از برگزار نشدن رقابت های گزینشی در این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، برخی از منابع خبری و رسانه های قرقیزستان از به تعویق افتادن رقابت های بین المللی در این کشور از جمله مسابقات کشتی گزینشی المپیک 2020 توکیو خبر داده بودند.

بخش روابط بین الملل فدراسیون کشتی برای اطمینان از این خبر، موضوع را از مسئولان فدراسیون قرقیزستان پیگیری کرد که دبیر این فدراسیون ضمن تأیید این موضوع اعلام کرد که نامه ی رسمی را به اتحادیه جهانی مبنی بر برگزار نشدن این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا ارسال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تمهیدات فدراسیون کشتی برای مقابله کرونا+عکس

بدین ترتیب برگزار نشدن رقابت های گزینشی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان قطعی شد. باید دید مسئولان اتحادیه جهانی چه تصمیمی را برای حل این موضوع که چندین کشور مطرح آسیا درگیر آن هستند، خواهند گرفت.

پیش از این شهر شیان چین میزبان این رقابت ها بود که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور، اتحادیه جهانی کشتی میزبانی این مسابقات را به قرقیزستان داده بود.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون کشتی قرقیزستان انتخابی المپیک فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی 2024» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

امیر محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشورهای ناظر هیئت هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشورهای مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشورهایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه‌مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشورهای مهمان نظرخواهی کرده و از تجربیات همدیگر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند