Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس ظهر امروز با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده از کارخانه تولید این محصولات در شهرستان زرقان بازدید کرد. تاریخ انتشار: 20:55 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۱۰۹

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان فارس ظهر امروز با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از کارخانه تولید این محصولات در شهرستان زرقان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از تلاش مضاعف تولید کنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان گفت: با همت و تلاش تولیدکنندگان و مدیران ذیربط به زودی زمینه رفع کمبود‌های تولیدی در این عرصه برطرف خواهند شد.

وی تلاش کادر درمان و مدیریت علوم پزشکی شیراز و سراسر استان فارس در مقابله با ویروس کرونا را ستودنی خواند و افزود: ما هم در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات انجام داده ایم و به کلیه روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان تأکید کرده ایم که با مسئولان درمان حوزه‌های تحت مدیریت خود همکاری داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با اشاره به برخی کمبود‌ها در حوزه عرضه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز گفت: تعزیرات حکومتی در این بخش وضعیت توزیع اقلام بهداشتی را مورد بازرسی قرار داد و در چارچوب قانون برخورد‌هایی را با محتکران در دستور کار قرار داده‌اند.

وی به محتکران کالا‌ها و اقدام بهداشتی مورد نیاز در این ایام هشدار داد مجموعه قضایی استان فارس اجازه نخواهد داد که کسی به هدف منفعت و سود جویی با سلامت مردم بازی کند و برخورد قاطع و قانونی با محتکران در دستور کار قرار داد.

گفتنی است در این دیدار معاون قضایی دادگستری فارس و معاون داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رئیس کل دادگستری فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری فارس ویروس کرونا رئیس کل دادگستری اقلام بهداشتی قضایی استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)