Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر سرمربی تراکتور گفت: داوران را حلال نمی کنم چون واقعا در بدترین شرایط ممکن تیم من را از شرایط بازی خارج کردند. هر اتفاقی هم بیفتد مسئولیت آن را می پذیرم ولی به هیچ وجه نه در این دنیا و نه در آن دنیا داوران را نمی بخشم.

ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: من صادقانه از مردم خوب آذربایجان و طرفداران تیم تراکتور معذرت خواهی می کنم اما صادقانه بگویم که نمی توانیم کاری بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی فضا به این شکل است و بعد آقایان می گویند گربه دستش به گوشت نمی رسد و این ادا و اطوار ها را در می آورد. گوشتی وجود ندارد، هر چه گوشت است مال کسان دیگر است. کدام گوشت؟ دیگر بحث فنی وجود ندارد. بازی که باید میشد ۲ هیچ، حالا موقعیت های گل را ول کنیم، اما یک توپی که پنالت نبوده را پنالتی گرفته اند و دو تا صد در صد پنالتی که برای ما پنالت بوده را نگرفته اند. جای توجیهی ندارد که من حرفی بزنم.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: من جز اینکه از مردم آذربایجان عذرخواهی کنم، ولی توان ما همین است. نمی توانیم با خیلی چیزها بجنگیم و مجبور هستیم که تحمل کنیم.

الهامی تاکید کرد: من فکر می کنم که بچه های ما زحمت خودشان را کشیدند و دستشان درد نکند ولی چیزی که عیان است دیگر چه جاجا به بیان است.

وی با اشاره به مشکل داوری در ایران خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد، به جز ۳۰ دقیقه ابتدایی که بازی متعادلی بود اما از دقیقه ۳۰ به بعد کاملا در زمین برتر بودیم و چندین موقعیت داشتیم که نشد. ما خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا نیمه دوم و من از بازیکنانم راضی هستم ولی همان که گفتم. بحث این است که دروازه بان تیم حریف وقت کشی کرد.

سرمربی تراکتور یادآور شد: من از نظر خودم داوران را حلال نمی کنم چون واقعا در بدترین شرایط ممکن تیم من را از شرایط بازی خارج کردند. هر اتفاقی هم بیفتد مسئولیت آن را می پذیرم ولی به هیچ وجه نه در این دنیا و نه در آن دنیا داوران را نمی بخشم.

این خبر تکمیل خواهد شد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم پارس جنوبی آذربایجان استانی ورزشی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ایران ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند