Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه میانگین میانگین سنی فوت‌‌شدگان، بالای ۶۰ سال گزارش شده است، گفت: تعداد مبتلایان جدید به ۱۴۳ مورد رسیده است. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر کیانش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز، تعداد مبتلایان جدید به 143 مورد رسیده است که از این تعداد، هشت نفر فوت کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص موارد جدید ابتلا از روز گذشته تا امروز به تفکیک استان، تشریح کرد: استان تهران 64 نفر، استان گیلان 25 نفر، قم 16 نفر، اصفهان 10 نفر، استان مازندران 9 نفر، اردبیل یک نفر، البرز سه نفر، سمنان دو نفر، کردستان دو نفر، قزوین دو نفر، آذربایجان شرقی 4 نفر، خوزستان سه نفر و گستان دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

جهانپور افزود: باتوجه به آمار 143 ابتلای جدید در استانهایی که ذکر شد، در مجموع با احتساب روزهای گذشته، 388 نفر مورد ابتلای قطعی به کووید 19 در کشور گزارش شده است که از این تعداد، 73 نفر از مبتلایان بهبود پیدا کرده و ترخیص شده‌‌اند و متأسفانه 34 نفر ظرف روزهای گذشته تا امروز جان خود را از دست داده‌‌اند.

وی اضافه کرد: میانگین سن بستری بیش از 50 سال است و میانگین سنی فوت‌‌شدگان بالای 60 سال گزارش شده است.

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا گزارش شده ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید

به گزارش «تابناک»، معصومه نوروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که استان تا این تاریخ باید ۶۰۹ میلیمتر بارش دریافت می‌کرد اما ۱۳۷ میلیمتر کاهش بارش داریم.

وی ادامه داد: وضعیت کاهش بارش‌ها سبب شده تا این استان پس از گیلان دومین استان خشک کشور باشد و از آنجاکه بارش‌های موثر استان در حال پایان است این حجم از کاهش بارش در استان جبران نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به وضعیت جوی استان برای روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برای روز جمعه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما از روز شنبه تا چهارشنبه به تناوب بارش‌هایی در استان شکل می‌گیرد.

نوروزی افزود: بارش‌ها از روز شنبه تا دوشنبه به شکل ضعیف و رگباری است اما سامانه بارشی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تقویت و فراگیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوهای بهاری تغییرپذیری بالایی دارد، تصریح کرد: هر گونه رخداد تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دما در صبح روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت اما دمای طول روز از ظهر جمعه تا سه‌شنبه افزایش محسوس دارد.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ، بلداجی و بن با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و بازفت با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!