Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ربیعی گفت: صبح امروز بر اساس گزارشات واصله از حراست سازمان صمت و اطلاعات سپاه امام حسین علیه السلام، بازرسان سازمان موفق به کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه شدند.

وی افزود: این دستکش‌ها هم اینک ضبط شده و پس از دستور مراجع قضائی جهت استفاده به مراکز بهداشتی و درمانی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: این سازمان و دیگر نهادهای مرتبط به دقت وضعیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی را رصد کرده و با اخلالگران در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

ربیعی با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده در راستای «طرح ویژه نظارت بر تأمین و توزیع اقلام سلامت محور» گفت: بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده است که این پرونده‌ها پس از تحقیقات اولیه جهت بررسی نهایی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و عدم صدور فاکتور در حوزه اقلام سلامت محور، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز امام حسین بهداشتی و درمانی تعزیرات رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد