Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر چین در تهران از عزیمت تیمی از متخصصان چینی برای مقابله با شیوع کرونا به ایران خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «چانگ هوا» سفیر چین در تهران از عزیمت تیمی از متخصصان این کشور برای مقابله با کرونا به ایران خبر داد و نوشت: تیم متخصصان، چین را به مقصد ایران ترک کردند. آنها می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اینجا هستیم و با هم هستیم.

« هوا چونیینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین نیز در این باره اعلام کرده که یک تیم از کارشناسان چین در مسیر ایران هستند.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره عنوان کرد: کوید-19 دشمن همه است. ما باید با همدیگر با آن مبارزه کنیم. هیچ چیزی نمی تواند مردم ایران را شکست دهد.

به گزارش فارس، پیش از این روزنامه گلوبال تایمز چین خبر داد که دولت این کشور تیمی متشکل از متخصصان کنترل «کرونا» را روانه ایران کرده است. 

یک منبع به این روزنامه گفته بود که چین برای کمک به ایران جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا یک تیم متخصص پزشکی را از شانگهای به ایران فرستاده است. این تیم چهار کارشناس کنترل امراض را شامل می‌شود. 

تاکنون یک محموله کمک های چین شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا وارد ایران شد و این محموله امروز به ایران تحویل داده شد و یک محموله دیگر نیز امشب از گوانگجو راهی ایران می شود. محموله دوم 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا چانگ هوا سفیر چین در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست