Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:35:02 GMT

هانسی فلیک: فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۱۷۴

هانسی فلیک: فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کند.


به گزارش "ورزش سه"، نتایج درخشان بایرن مونیخ در هفته های اخیر و برتری پرگل و فوق العاده 0-3 در خانه چلسی باعث شد اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد هانسی فلیک برای فصل بعد منتشر شود. سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی با هوفنهایم مدعی شد در حال حاضر مسائل دیگری برای او در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیوع ویروس کرونا: "ما اخیرا در این رابطه به خصوص با پزشک باشگاه صحبت کرده ایم. ما موارد را برای تیم نیز توضیح خواهیم داد. مهم است که همه موارد احتیاط آمیز را انجام دهیم تا شرایط ایمن باقی بماند."

 

 

شرایط بازیکنان بایرن: "خوشحالم که بواتنگ در هفته های شرایط بهتری پیدا کرده است. بایرن مونیخ همیشه او را مورد حمایت قرار خواهد داد، او بازیکنی بسیار خوب و مهم است. البته قطعا بواتنگ در برخی موارد می تواند بهتر از این هم عمل کند.

 

ما دو بازیکن مهم دو مصدوم داریم. ما امیدواریم که کینگزلی کومان در روزهای آتی قادر به بازگشت به میادین باشد، اما اوضاع رابرت لواندوفسکی فرق می کند. او نشان داده است که او در مقابل دروازه چه کیفیتی دارد. لواندوفسکی همچنین از زمین حریف کار پرسینگ را شروع می کند. خاوی مارتینز نیز یک گزینه است. باید ببینیم شرایط او در تمرین آخر چگونه خواهد بود و سپس بررسی خواهیم کرد که آیا نام خاوی را در لیست قرار خواهیم داد یا خیر."

 

احتمال تمدید قرارداد: "من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. در حال حاضر ما کارهای مهم دیگری داریم که باید انجام دهیم. ما هنوز در هر هر سه حضور داریم و موارد دیگر در اولویت بعدی قرار دارند."

هانس فلیک بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هانس فلیک بایرن مونیخ تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیشنهاد باشگاه برای تمدید یک ساله قراردادش نمی‌خواهد در این تیم بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوران 23 ساله حضور ناچو فرناندس در رئال مادرید تابستان امسال به پایان خواهد رسید، چرا که او پیشنهاد باشگاه مادریدی برای تمدید قراردادش را رد کرده است. طبق سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه رئال مادرید، به بازیکنان بالای 30 سال (مگر در شرایط استثنایی) قراردادهای کوتاه یک ساله پیشنهاد می‌شود، اما این چیزی نیست که باعث شده است ناچو قید ماندن را بزند.

طبق گزارش مارکا خلف وعده صورت گرفته دلیل تصمیم ناچو برای امتناع از تمدید قرارداد بوده است. فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود، اما در ماه‌های اخیر وضعیت مدافع اسپانیایی کاملاً تغییر کرده است. با وجود نمایش‌های تأثیرگذار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، رابطه ناچو با سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی تیره و تار شده و این بازیکن کهنه‌کار را بیش از پیش برای جدایی مصمم کرده است.

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

 

مارکا نوشته است که ناچو از تصمیمات اخیر آنچلوتی درباره او از جمله تعویض کردنش در شب تساوی 2-2 برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آزرده خاطر است و به همین دلیل قصد ماندن ندارد. نشریه مادریدی در ادامه نوشته است که کاپیتان کهکشانی‌ها به بازی در لیگ عربستان تمایلی ندارد و هدفش ادامه دادن به دوران بازی خود در MLS آمریکا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!