Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:28:46 GMT

لیگ جهانی کاراته وان| عسگری در سالزبورگ فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۳۹۹

لیگ جهانی کاراته وان| عسگری در سالزبورگ فینالیست شد

بهمن عسگری نماینده کاراته کشورمان به فینال وزن منهای 75 کیلوگرم لیگ جهانی اتریش راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در نخستین روز از سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰ که از صبح امروز با حضور 625 شرکت کننده از 88 کشور به میزبانی سالزبورگ اتریش برگزار شد، بهمن عسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم موفق شد به فینال راه یابد و روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف استانیسلاو هورنه اوکراینی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابتدا یک بر صفر سوناری یاهیرو از استرالیا را برد. در دومین مبارزه پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه مقابل توماس سور از فنلاند در هانتی برنده شد. در ادامه یک بر صفر جو کلاوای از انگلیس را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.
او در این گروه پس از تساوی 4 بر 4 در وقت قانونی مبارزه مقابل ارمان التیمور از ترکیه با قانون سنشو برنده شد و به فینال رفت.

امروز همچنین علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم ابتدا ۸ بر صفر سام پلومپن از بلژیک را شکست داد و در ادامه ۴ بر 2 رمیجیوس جویگیلاتیس از لیتوانی را مغلوب کرد.
در مبارزه سوم مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی به تساوی 6 بر ۶ رسید و این حریف اوکراینی بود که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد و آسیابری به جدول شانس مجدد رفت.
او در این گروه با نتیجه ۷ بر صفر از سد پانایتیوس لوزینیدیس از قبرس گذشت و در بازی دوم 5 بر صفر مغلوب لوئیجی بوسا از ایتالیا شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین مبارزه ۳ بر صفر جما مورالس از اسپانیا را برد و در دومین دیدار 6 بر 2 نتیجه را به الکساندر رچیا از فرانسه واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت‌ .

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار ۶ بر یک کاترین کامپبل از کانادا را برد. سپس ۲ بر یک ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم 2 بر صفر مقابل جانا میسرچمنت از آلمان شکست خورد و با راهیابی حریف آلمانی به فینال، خاکسار به جدول شانس مجدد رفت.
در جدول شانس مجدد خاکسار 7 بر صفر نتیجه را به یاسمین عطایا از مصر واگذار کرد و از از دور رقابتها کنار رفت.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه ۴ امتیاز ۲۴.۲۶ را در دور اول و امتیاز ۲۳.۷۸ را در دور دوم بدست آورد و با قرار گرفتن در رده پنجم از حضور در ادامه رقابتها بازماند.
و درگروه یک، نگین باقری دیگر نماینده کشورمان دراین بخش امتیاز ۲۱.۷۲ را کسب کرد و با ایستادن در جایگاه نهم از راهیابی به دور بعد بازماند.

فردا و در ادامه این رقابتها رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی در بخش بانوان و ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده در بخش مردان به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کاراته اتریش لیگ جهانی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!

 رحمت‌اله بیگدلی به سخنان احمد خاتمی که گفته بود « به زور کسی را به بهشت نمی بریم امات جلوی ناهنجاری ها می ایستیم»، واکنش نشان داد.

بیگدلی خطاب به امام جمعه مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 آقای خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید و کلید بهشت در دست شماست؟
نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید، اگر صادقید؛

۱. در مقابل تخلف هزار میلیاردی کاظم صدیقی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۲. در مقابل فساد سه و نیم میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۳. در باره پرونده بابک زنجانی شفاف‌سازی کنید و بگویید: چه کسی به او مجوز فروش نفت داد، چه کسی او را پشتیبانی کرد و تکلیف دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بدهی او چه شد؟!

۴. خواهان رسیدگی به پرونده باندی شوید که با لغو یک‌جانبه قرارداد کرسنت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت زدند و باعث محکومیت دو میلیارد دلاری ایران در دادگاه لاهه شدند؟

۵. در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم معرفی کنید!

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW