Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، این نشست به درخواست وزارت خارجه انگلیس و در پی تشدید اوضاع در ادلب برگزار خواهد شد.

تنش‌ها در ادلب پس از آن افزایش یافت که در پی پیشروی‌های ارتش سوریه در این استان و عقب راندن تروریست‌ها، ترکیه حمایت های خود از گروه های مسلح حاضر در این استان را افزایش داد و حتی به کمک پهپادها اقدام به بمباران مواضع ارتش سوریه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین منبعی مسؤول در وزارت خارجه سوریه جمعه (نهم اسفند) در مورد تحولات اخیر ادلب گفت: «تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشورهای غربی علیه سوریه طی روزهای گذشته انجام دادند، حمایت آن‌ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه‌های مسلح تروریستی طی سال‌های گذشته را اثبات می‌کند و نشان می‌دهد که آن‌ها برای اجرای نقشه‌های خود علیه خواسته‌های مردم سوریه از جمله نابودی تروریسم در این کشور، سرمایه‌گذاری کرده و روی این نقش‌ها حساب باز کرده بودند».

دیروز پنجشنبه در حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست‌ها، بیش از ۳۰ نفر از نظامیان ارتش ترکیه کشته شده‌اند و این مسئله باعث خشم مقامات ترکیه شده است. روسیه می‌گوید حضور نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بر اساس هماهنگی نباید اتفاق می افتاد و شماری از نیروهای ترکیه با گروه‌های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) همراه بودند که هدف قرار گرفته اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد