Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، غلامرضا عبده سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهاباد گفت: در این شهرستان پنج هتل، سه مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم‌گردی در مجموع با ۵۱۴ تخت اقامتی فعال است.

او با بیان اینکه هتل‌های مهاباد دارای درجه یک تا چهار است، افزود: هتل‌های این شهرستان دارای ۱۳۵ اتاق و ۳۳۱ تخت فعال هستند و علاوه بر آن سه مهمانپذیر با درجه ممتاز دارای ۵۶ اتاق و ۱۴۷ تخت و هتل آپارتمان این شهر دارای ۱۲ سوئیت و ۳۶ تخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبده افزود: شهرستان مهاباد برای نوروز سال ۹۹ و جذب گردشگر آمادگی کامل دارد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهاباد اضافه کرد: در بخش گردشگری روستایی نیز سه اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان فعال است که در نوروز امسال برای اسکان و پذیرایی از علاقمندان دایر خواهد بود.

عبده یادآور شد: نوروز ۹۸ تعداد ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ گردشگر در مراکز اقامتی این شهرستان اقامت داشتند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری میراث فرهنگی مراکز اقامتی شهرستان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار

صاحبعلی اصغری در حاشیه جلسه خرید تضمینی گندم و کلزا در شهرستان بیله‌سوار گفت: ۷۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت گندم رفته و پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم از اراضی این شهرستان برداشت و ۱۵۰ هزار تن با قیمت تضمینی تحویل مراکز خرید دولتی شود. 

او از راه‌اندازی ۲ مرکز خرید محصولات کلزا در شهر‌های بیله‌سوار و جعفر آباد خبر داد و افزود: میزان تولید و سطح زیر کشت کلزا در شهرستان بیله‌سوار نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: سطح زیر کشت کلزا در این شهرستان چهار هزار و ۵۰۰ هکتار است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۲ هزار تن کلزا در این اراضی تولید و با نرخ تضمینی ۳۵۰ هزار ریال تحویل مراکز خرید دولتی شود.

اصغری اضافه کرد: امسال سطح زیر کشت گندم بیله‌سوار هم ۷۴ هزار هکتار است و با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم برداشت و ۱۵۰ هزار تن تحویل مراکز خرید دولتی شود.

او به زارعان منطقه توصیه کرد از برداشت زودهنگام محصول خودداری کنند تا هنگام تحویل به مراکز خرید از نظر میزان افت رطوبت مشکلی نداشته باشند.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: گندم تولیدی کشاورزان هم با قیمت تضمینی ۱۷۵ هزار ریال از کشاورزان و زارعان خریداری می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم