Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:31:25 GMT

مقایسه خودرو چانگان CS۳۵ و هایما S۵

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۷۵۴

مقایسه خودرو چانگان CS۳۵ و هایما S۵

خبرگزاری میزان- در این مطلب به بررسی خودرو چانگان CS۳۵ با هایما S۵ از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:30 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۲۳

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در این گزارش به بررسی خودرو چانگان CS۳۵ با هایما S۵ از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت.

چانگان CS۳۵ در سال ۲۰۱۱ توسط کشور چین تولید شد این خودرو ۴ سیلندر است و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سانروف - کروز کنترل - مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) - کامپیوتر اطلاعات سفر - صندلی چرمی - قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت - سنسور پارک دنده عقب - هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی و دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان از جمله آپشن‌های این خودرو است.
خودروی هایما S۵ در سال ۲۰۱۴ توسط کشور چین ساخته شده که دارای ۴ سیلندر است و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

سنسور دنده عقب - دوربین ۳۶۰ درجه - قفل کودک درب‌های عقب - کمربند‌های ایمنی سرنشینان جلو ۳ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع - کمربند سرنشینان عقب ۳ نقطه‌ای - ایموبلایزر - چراغ ترمز سوم بالا - ایزوفیکس - قفل مرکزی - قطع خودکار سوخت هنگام تصادف - باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف و اخطار سرعت از جمله آپشن‌های این خودرو است.

بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو هیوندای الانترا و تویوتا کرولا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو اخبار اقتصادی چانگان CS۳۵ هایما S۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه