Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@15:47:20 GMT

نیمار دوباره از بارسلونا طلبکار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۸۴۹

نیمار دوباره از بارسلونا طلبکار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، به نظر می‌رسد که داستان نیمار و بارسلونا داستانی بی‌پایان خواهد بود، داستانی که دو شخصیت اصلی آن نشان می‌دهند مرز میان عشق و نفرت تنها چند میلیون یورو است.

طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو سناریویی جدید برای نمایش آبکی عشق و نفرت نیمار و بارسلونا ساخته شده است که کمتر کسی انتظارش را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هنوز چند ماه از به آب‌و آتش زدن نیمار برای گرفتن رضایت مدیران PSG برای برگشتن به بارسلونا نمی‌گذرد و در این مدت هم به انواع و اقسام روش‌ها تمایل خود را برای بازگشت به کاتالونیا نشان می‌داد، او اکنون و برای سومین بار در موضع یک شاکی مقابل آن ایستاده است.

طبق ادعای موندودپورتیوو شماره 10 پاری‌سن‌ژرمن مدعی شده است که باشگاه تحت مدیریت خوسپ ماریا بارتومئو به او 6.5 میلیون یورو بدهکار است که این مبلغ مربوط ضررهای مالی است که به دلیل عقد قراردادهای صوری میان او و بارسلونا به وجود می‌آید و باشگاه بارسلونا هم به خاطر عقد آنها متهم شناخته شده است. به این ترتیب مجموع رقمی که نیمار از باشگاه بارسلونا طلب دارد به 38.6 میلیون یورو می‌رسد.

موندودپورتیوو در همین حال به نقل از منابع نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا اعلام کرده که این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای پرداخت چنین مبلغی به نیمار ندارد و هیچ اقدامی هم برای مقابله با ادعای او انجام نخواهد داد. حالا باید دید که آیا با وجود این کشمکش‌‌ها در پایان فصل باز هم طرفین برای دوباره ملحق شدن به یکدیگر ابراز تمایل خواهند کرد یا نه.

104 / 351 نیمار لالیگا لاشامپیونه پس ای جی بارسلونا اخبار فوتبال بین الملل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیمار لالیگا لاشامپیونه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898867

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏