Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:07:31 GMT

بیمارستان صحرایی در قزوین برپا می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۰۰۶

بیمارستان صحرایی در قزوین برپا می شود

قدرت الله مهدی خانی پس از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جلسه فوق العاده کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا جمعه شب به ریاست استاندار قزوین تشکیل جلسه داد و مصوبات مهمی داشت.

وی اضافه کرد: اولین مصوبه برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین است تا بتوانیم در صورت نیاز بسرعت خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز بیماران را در این مرکز ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خانی تصریح کرد: این بیمارستان از امروز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود و تجهیزات آن نیز تهیه شده است.

نظارت بر تولیدات ماسک و مواد ضد عفونی کننده

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در روزهای گذشته در بازدیدهایی که استاندار و مدیران صنعتی از چند واحد تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده داشتند مقرر شد برخی با تغییر خط تولید و برخی با افزایش تولید نیازهای این روزهای مردم را تأمین کنند.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تاکید بر تداوم تعطیلی کامل مجالس جشن و عروسی در تالارها بود تا در این فرصت نسبت به ضد عفونی و گندزدایی این مراکز اقدام کنند.

مهدیخانی یادآور شد: تمامی میهمان سراها از پذیرش میهمان منع شده‌اند و مراکز عمومی، اتوبوس‌ها، ترمینال‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی با محلول‌های ضد عفونی کننده گند زدایی خواهند شد.

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها

وی گفت: در روزهای گذشته داروخانه‌ها از عرضه ماسک منع شدند که تصمیم گرفته شد از روز شنبه مجاز به فروش ماسک و محلول ضد عفونی کننده باشند و با نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی امیدواریم بسرعت با تنظیم بازار ماسک و مواد ضد عفونی کننده و الکل طبی کمبودهای این کالاها برطرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در تأمین اقلام مورد نیاز مردم از دیگر تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد تا بتوانیم بسرعت نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را تأمین کنیم.


 

کد خبر 4865382

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین بیمارستان صحرایی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران شیراز قزوین بارش برف ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فازنخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فازدوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فازدوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است