Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@18:39:37 GMT

استقلال بازیکن جدید جذب می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۰۹۳

استقلال بازیکن جدید جذب می کند

سرپرست باشگاه استقلال طی روزهای آینده با فرهاد مجیدی دیدار می کند.

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی طی روزهای آینده دیدار خواهند کرد تا برنامه های تیم فوتبال استقلال را با هم هماهنگ کنند.


فتح الله زاده که به تازگی سرپرستی استقلال را برعهده گرفته قصد دارد در جلسه با فرهاد مجیدی ضمن گرفتن نقطه نظرات سرمربی آبی ها با او درباره جذب بازیکن جدید هم صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این خصوص گفت: «ما یک جای خالی داریم و اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم باید یک بازیکن باکیفیت به خدمت بگیریم. از این رو باید با فرهاد مجیدی صحبت کنم تا اگر او صلاح دید یک بازیکن خوب را به استقلال بیاوریم که پولمان هدر نرود و بتواند به تیم کمک کند.»

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال فرهاد مجیدی فتح الله زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم