Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:40:31 GMT

پیشکسوت پرسپولیس نقشه سپاهانی ها را لو داد !

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۴۲۳

پیشکسوت پرسپولیس نقشه سپاهانی ها را لو داد !

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت سرخپوشان گفت: سپاهان برای بازی با پرسپولیس کومان و کی‌روش را در اختیار نداشت و می‌خواست با لغو بازی زمان بخرد تا این بازیکتان بتوانند بازی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌زاده ، درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, اظهار داشت:

از ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی خیلی لذت بردم, ولی افسوس خوردم که هواداران نبودند تا شادی این برد با آنها تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازی دقایق ابتدایی تیم یاد بازی پرسپولیس در دهه ۶۰ افتادم که هنوز بازی شروع نشده بود, علی پروین می‌گفت ما یک بر صفر جلو هستیم. بازی با شهر خودرو نیز همین‌طور بود.

مرتضی فنونی‌زاده با تمجید از شهر خودرو, اضافه کرد:

شهر خودرو یکی از تیم‌های باثبات لیگ برتر است که از همان ابتدای فصل قدرتمند بوده و در بازی رفت ما را شکست داده است. این تیم الان در جایگاه پنجم جدول است و حتی شکست مقابل پرسپولیس نمی‌تواند چیزی از ارزش‌های آنها کم کند. در آن سو فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از اینکه در ابتدای بازی دو گل پیش افتاد, مقداری بازیکنانش اشباع شدند و حتی دیدید که در اواخر نیمه اول شهر خودرو خطرناک شد و رادو موقعیت‌های آنها را مهار کرد.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره صدرنشینی مقتدرانه این تیم در لیگ برتر یادآور شد:

جدا از پیروزی پرسپولیس مهم این بود که رقیبانش در این هفته مساوی کردند یا نتیجه را واگذار کرده‌اند. الان فقط تراکتور می‌ماند که باید دید چه نتیجه‌ای می‌گیرد, که البته نمی‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. با وضعیتی که پرسپولیس دارد فکر می‌کنم پنج شش هفته مانده به پایان بازی‌ها می‌تواند قهرمانی را جشن را بگیرد.

مرتضی فنونی‌زاده با بیان اینکه «پرسپولیس بعد از اینکه خیالش از لیگ راحت شود, می‌تواند بهتر برای آسیا و جام حذفی آماده شود.»، خاطر نشان کرد:

یکی از ایرادات این است وقتی تیم جلو می‌افتد, دیگر بچه‌ها انگیزه زیادی برای زدن گل‌های بیشتر ندارند و به پیروزی با همان تعداد گل‌ها قانع می‌شوند و بازی را به سهولت می‌گیرند. البته تمام بازیکنان نمایش خوبی دارند و فکر می‌کنم الان اسکوچیچ باید علیپور و شجاع را حتماً به اردوی تیم ملی دعوت کند.

مرتضی فنونی‌زاده با اشاره به رأی کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر اعلام شدن نتیجه دیدار مقابل سپاهان به نفع پرسپولیس, تأکید کرد:

این رأی مسجل بود, چون تمام عوامل باشگاه سپاهان از کادر فنی گرفته تا مدیرعامل نمی‌خواستند تیم‌شان بازی کند. هرچند که فکر می‌کنم بازیکنان دوست داشتند بازی برگزار شود, چون من خودم بازیکن بوده‌ام و شرایط خاص این بازی را درک می‌کنم. اگر غیر از نتیجه ۳ بر صفر چیز دیگری اعلام می‌شد, توهین به هواداران ما بود. افشین پیروانی حرف خوبی زد و گفت سپاهان به دنبال فرار رو به جلوست.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:

سپاهان برای بازی با پرسپولیس کومان و کی‌روش را در اختیار نداشت و می‌خواست با لغو بازی زمان بخرد تا این بازیکتان بتوانند بازی کنند. مطمئناً اگر برخی از اصفهانی‌های فدراسیون هنوز دستی در آتش داشتند, بازی را لغو و به انتهای فصل موکول می‌کردند تا دو مصدوم سپاهان آماده شوند. حق به حق‌دار رسید, البته اگر بازی هم برگزار می‌شد, پرسپولیس سپاهان را شکست می‌داد. با این وضعیت الان پرسپولیس در لیگ یکی از سه‌گانه را برای خود کرده و فقط مانده است آسیا و جام حذفی!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی فنونی زاده مرتضی فنونی زاده فکر می کنم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟