Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:44:07 GMT

عناوین روزنامه‌های خراسان رضوی در دهم اسفند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۶۳۰

عناوین روزنامه‌های خراسان رضوی در دهم اسفند

روزنامه خراسان: 

این روزنامه با انتشار عنوان "۵۰ پیام کرونایی سازمان بهداشت جهانی" نوشت: بر اساس پیام های WHO کرونا با ادامه مراقبت ها به همراه حفظ آرامش و غلبه بر ترس مهارشدنی است

عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان "نبرد علیه کرونا با سلاح همدلی" به تصاویری از تلاش‌ها در زمینه مبارزه با شیوع بیماری کرونا اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌نامه خراسان رضوی: 

ویژه‌نامه خراسان رضوی در تیتر نخست خود به نقل از معاون استاندار نوشت: وعده های حمایتی برای اصناف متضرر از کرونا

عکس نخست ویژه نامه خراسان رضوی نیز تصویری از دیدار تولیت آستان قدس رضوی با نمایندگان منتخب این استان است 

روزنامه قدس: 

این روزنامه با روتیتر "دولت می‌تواند با تسهیل در روابط مالی و مالیاتی، ضرر بازار از شیوع کرونا را جبران کند" در تیتر نخست خود نوشت: چشم امید اصناف به انصاف بانک‌ها

عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان "پیام فرمانده به مدافعان سلامت" تصویر نمادین از مدافعان سلامت در مبارزه با کروناست.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:  

این ویژه‌نامه با روتیتر "منتخبان مجلس یازدهم در خراسان رضوی از برنامه‌هایشان می‌گویند" در تیتر نخست خود نوشت: شفافیت، مبارزه با فساد و رفع بیکاری با کمک رسانه‌ها

عکس نخست این ویژه نامه نیز با عنوان "برف شادی در خراسان" تصویری از بارش برف در استان است 

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه تیتر و عکس نخست خود را به مهدی اخوان ثالث، شاعر معاصر اختصاص داد و نوشت: هنوز م.امید می‌خوانیم

برچسب‌ها مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه خراسان خراسان رضوی ویژه نامه نخست خود عکس نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که با توجه به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوکر ارباب خود ایتمار بن گویر، وزبر امنیت داخلی صهیونیست‌ها شده است، رئیس جدیدی برای این رژیم وجود دارد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه اعلام کرد که بن گویر چند روز پیش در حین خروج از دفتر نخست‌وزیری در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و با لحنی بدون ترس اعلام کرد: به نخست‌وزیر هشدار دادم که اگر وارد رفح نشود، توافق با حماس غیرقانونی است.

او افزود: نخست وزیر این صحبت‌ها را شنید و قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ ادامه دارد و قول داد که هیچ معامله نامشروعی وجود نخواهد داشت.

 این روزنامه نبز در واکنش به این سخنان گفت: این سخنان و لحن صدا در دل هر شنونده جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد که نخست‌وزیر جدیدی در اسرائیل وجود دارد و بنیامین نتانیاهو در عمل نوکر ارباب خود ایتامار بن گویر شده است.

معاریو خاطرنشان کرد: این سوال بدیهی را مطرح می‌شود که نتانیاهو تا چه حد بیچاره شده است؟. نتانیاهو، علیرغم هزاران اختلاف، می‌داند که چه می‌خواهد. او می‌داند چه چیزی برای مردم مهم و خوب است، اما او بن گویر و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی را نگه می‌دارد آن هم به دلایل واضحی که فقط برای نتانیاهو خوب است. 

روزنامه صهیونیستی در ادامه توضیح داد: مشکل اکثریت مردم، پس از هفت ماه جنگ، این است که به این دولت و رفتار آن اعتماد ندارند، به نخست وزیری اعتقاد ندارند که نظرش را بر اساس منافع سیاسی خود تغییر دهد. به وزرایی مثل اوریت استراک که حاضرند برای دولتی که قادر به حفظ اسرا نیست، اسرا را قربانی کنند اعتماد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳