Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@00:02:20 GMT

کاهش ساعت اداری ادارات ستادی و اجرائی سطح مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۷۵۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عباس موسوی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اعلام این خبر،گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا ، کمیته استانی و دستور استاندار مازندران ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی استان تا پایان ھفته(۱۵ اسفند ماہ ) از ساعت ۳۰: ۷ تا ۱۲:۳۰ خواھد بود.
وی اظهار کرد: در این طرح ، بیمارستانها و مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی سطح استان مستثنی خواهند بود و کمافی السابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام‌ صورت گرفته تا کارمندان ادارات کمتر در معرض خطر قرار بگیرند و امکان انتقال ویروس به حداقل برسد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ساعات کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

او افزود:خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی گفت: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

او افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران