Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@02:27:49 GMT

چگونه در منزل محلول ضدعفونی کننده بسازیم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۷۹۳

چگونه در منزل محلول ضدعفونی کننده بسازیم؟

یک داروساز درباره ساخت محلول ضدعفونی کننده در منزل توضیحاتی ارائه داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامران حاج نبی داروساز، با اشاره به دسترس نبودن مواد شوینده و بهداشتی در برخی داروخانه‌های کشور درباره ساخت مواد بهداشتی در ضدعفونی کننده در منزل توضیح داد: مردم می‌توانند با تهیه الکل طبی ۹۹ درصد از داروخانه و مخلوط کردن آن با آب محلول ضد عفونی کننده تهیه کنند؛ توجه داشته باشید باید سه برابر میزان الکل آب با الکل مخلوط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آب مورد استفاده باید جوشیده باشد و پس از سرد شدن این محلول ساخته شود.

به گفته این داروساز استفاده از الکل صنعتی برای ساخت محلول ضدعفونی کننده به هیچ وجه توصیه نمی‌شود به دلیل اینکه ممکن است استفاده مکرر از این ماده می‌تواند عوارض پوستی به همراه داشته باشد.

حاجی‌نبی با بیان اینکه مردم می‌توانند با استفاده از بتادین نیز محلول ضدعفونی کننده سطوح را ایجاد کرد گفت: می‌توان با مخلوط کردن یک و نیم لیتر آب با چند قاشق غذاخوری بتادین این محلول را ساخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محلول ضدعفونی داروساز الکل صنعتی عوارض پوستی محلول ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان روی داد و بر اثر آن پدر خانواده جان خود را از دست داد.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • علل شایع پیری زودرس پوست صورت
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • بنوش و بمیر!
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید