Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-احسان حاج صفی یکی از سه کاپیتان تراکتور بعد از بازی برابر پارس جنوبی گفت:« لیگ را با دوجام برگزار کنند و یک جام را به تیم خاص بدهند و باقی تیمها برای جام دوم بجنگند» اظهار نظری کنایه آمیز  و البته آماتورگونه که می تواند ناشی از نتیجه نگرفتن تراکتور در چند فصل اخیر باشد.

اما  اشکان دژاگه دیگر کاپیتان تیم ملی درست بعد از بازی با پارس جنوبی و با تمام اتفاقاتی که در آن افتاده نگاه منطقی تری به ماجرا دارد «ما باید بازی ها را ببریم و بازی به بازی پیش برویم و بعد به قهرمانی فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ شروع نشده می‌پرسند می‌خواهید قهرمان شوید؟ اینطوری نمی‌شود، تیم های دیگر هم هستند که می‌آیند و در زمین می‌جنگند، باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم آخر سر میتوانیم قهرمان شویم یا نه. »

این نگاه حرفه ای دژآگه در فوتبال ایران که همیشه توهم آلود بوده شاید کمک بیشتری به تراکتور و سایر مدعیان لیگ برتر کند.

حاج صفی البته چند سال قبل و بعد بازی برابر استقلال در تبریز هم مدعی شده بود می خواهند استقلال قهرمان شود. او حتی دیشب در میان صحبتهایش گریزی هم به جام حذفی زد و از حالا ناکامی احتمالی تراکتور را با این جمله توجیح کرد «جام حذفی را هم شاید بدهند به تیمی دیگر» که لابد منظورش استقلال بوده. اما شاید بهتر باشد کاپیتان تراکتور نگاهی به نتایج نیم فصل دوم تیمش  بیاندازد. شاید فرار از شکست در دقیقه 90 برابری گل گهر قعرنشین، شکست بابر پارس جنوبی بحران زده و البته شکست دوگله برابر پرسپولیس در تهران پاسخ مناسب تری برای دلیل قهرمان نشدن احتمالی تراکتور در این فصل باشد.

کد خبر 487597 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم