Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:32:56 GMT

تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در خوزستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۸۷۷

تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در خوزستان تعطیل شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در خوزستان تا تاریخ ۱۶ اسفندماه خبر داد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت‌ها، تئاترها و غیره تا تاریخ 16 اسفندماه تعطیل و تمامی مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیرقابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان‌پذیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در جایگاه‌های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی؛ مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی تماسی با نازل‌ها نباید داشته باشند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به 11 نفر افزایش یافتتعداد فوتی‌ها براثر کرونا ویروس در قم کمتر از 20 نفر استتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اصفهان به 18 نفر رسید
ابول نژادیان در پایان گفت: از هم استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق