Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس گفت: شهروندان از امروز(دهم اسفندماه) ماهی و میگو مورد نیاز خود را از بازار جدید و در شرایط کاملا بهداشتی تامین کنند.

حسین باباخانی روز گذشته(نهم اسفندماه) در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت روند تخلیه بازار قدیم ماهی فروشان، گفت: تمامی کسبه بازار قدیم و دستفروشان حاشیه بازار به بازار جدید منتقل شده و از شنبه دهم اسفندماه توزیع ماهی در بازار جدید انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  خاطرنشان کرد: با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با ویروس کرونا جهت تامین مواد غذایی خصوصا ماهی و میگو در شرایط کاملا بهداشتی و از سوی دیگر آماده و قابل بهره برداری بودن بازار فوق سریعا جلسه ای به ریاست فرماندار تشکیل و تصمیم به جابجایی و انتقال کسبه و دستفروشان  شد.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه با همکاری شهرداری و سازمان های زیر مجموعه، شیلات، نیروی انتظامی و.... عملیات انتقال و جابجایس فراهم شد و در حال حاضر شرایط جهت توزیع ماهی در بازار جدید فراهم است.
مهندس باباخانی در پایان از همکاری تمامی دستگاه هایی که در راه اندازی این بازار بزرگ نقش داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بازار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس