Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:25:12 GMT

حدادعادل درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۲۶۴

حدادعادل درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه را تسلیت گفت

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت محمد علی رمضانی منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت محمد علی رمضانی منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد علی رمضانی موجب تاسف بسیار شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این ضایعه را به شورای ائتلاف استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه که ایشان را به عنوان کاندیدای مورد حمایت نیروهای انقلابی معرفی کرده بود و به مردم شریف آستانه اشرفیه که با تشخیص خود، ایشان را در انتخابات مجلس یازدهم به نمایندگی خود انتخاب کرده بودند و نیز به دوستان، بازماندگان و خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای آن شادروان که از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خدمتگزار مردم بوده است از خداوند کریم طلب رحمت و مغفرت می‌کند.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی درگذشت حداد عادل استان گیلان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت