Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشت فردی مهم ترین راه برای مقابله با کرونا است، گفت: اجرای دستورالعمل های بهداشتی ضامن سلامت مردم و آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام فرماندار شهرستان چرداول در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان، اظهار کرد: سلامت مردم از مهمترین موضوعات مورد توجه بوده و باید با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات این حوزه را حداقل برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« الیاس فتاحی» با تاکید بر  برنامه ریزی لازم به منظور ارتقاء شاخص های سلامت و بهداشتی با توان بیشتر در شهرستان چرداول، ابراز کرد: پیشگیری مهم ترین عامل در جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس است و باید با همکاری همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی، برنامه های آموزشی لازم به مردم ارائه شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید از شایعه پراکنی و ایجاد التهاب در فضای جامعه خودداری کرد، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود که وسایل بهداشتی از جمله ماسک به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد و با هر گونه سودجویی و احتکار در این زمینه برخورد شود.

 

فرماندار شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا با کاهش تماس مستقیم افراد با دیگران، قابل کنترل بوده و با شستن مکرر دست ها، رعایت بهداشت، دست ندادن و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، می توان از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: چرداول فرماندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد