Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا 76 واحد صنفی بین راهی فعالیت خود را تعطیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مهدی بانشی در جمع خبرنگاران از پلمب 90 واحد قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: گروه بازرسی ویژه برخورد با فعالیت قلیان سرا‌ها در نخستین طرح پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، ۹۰ واحد قلیان‌سرای فعال در استان را پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل شورای سلامت استان، مبنی بر کنترل و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در روز‌های گذشته اخطاریه‌هایی را برای صاحبان قلیان سرا‌ها صادر کرده بود، افزود: با توجه به اینکه برخی از این افراد به این ابلاغیه‌ها بی‌توجهی کردند ۹۰ واحد قلیان‌سرا به صورت موقت پلمب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ قلیان‌سرا و کافه در استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ۷۶ واحد صنفی در روز‌های گذشته به صورت داوطلبانه با هدف پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: قلیان سرا کروناویروس خبرگزاری فارس قلیان سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد