Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-محمدی گفت: امیدوارم با تصویب دستورالعمل‌های کمیته‌های پنجگانه بتوانیم در هفته پیش رو که شیوع کرونا افزایش پیدا می‌کند، اقدام‌های موثری انجام دهیم.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تشریح آخرین اقدام‌های مدیریت شهری برای کنترل شیوع کرونا گفت: از روز گذشته با تشکیل کمیته‌هایی در ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدام‌های مدیریت شهری را توسعه دادیم و شهردار تهران رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را مسئول کمیته مقابله با کرونا با اختیار تام منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: پنج کمیته آموزش و اطلاع رسانی، کمیته بهداشت محیط و دفع پسماند، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته تامین اقلام و ارزاق عمومی و کمیته بودجه و منابع انسانی ذیل مجموعه ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد.

محمدی تاکید کرد: تمام این پنج کمیته که با تناسب مدیریت شهری و شورای شهر تهران شکل گرفته اند موظف هستند تمام خدمات را به شکل معین و تعریف شده به شهروندان ارائه کنند.

او با اشاره به جلسه روز پنجشنبه مدیریت شهری با حضور رئیس ستاد مبارزه با کرونا گفت: مصوبات پنج گانه به مانند تعطیلی مراکز عمومی و لغو تجمعات در حال انجام است و امیدواریم با تصویب دستورالعمل‌ها که از فردا انجام می‌شود در هفته جاری که شیوع کرونا افزایش پیدا بتوانیم در مسیر کنترل و مدیریت کرونا با قدرت عمل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شهرداری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری مدیریت شهری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد