Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:47:53 GMT

تشکیل ستاد ویژه کرونا در شهرداری اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۹۷۹

تشکیل ستاد ویژه کرونا در شهرداری اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته به هفت محور اقدام ویژه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زیر مجموعه‌های شهرداری اشاره و تاکید شد.

او افزود: شهرداری اصفهان در هفته گذشته تلاش فوق‌العاده‌ای برای ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی شهر که احتمال سرایت و شیوع ویروس کرونا وجود داشت، کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ضدعفونی مرتب اتوبوس‌ها، مترو، ایستگاه‌های پسماند، تاکسی‌ها با همکاری رانندگان تاکسی، خودرو‌های حمل پسماند و سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار اصفهان با بیان اینکه بازار‌های کوثر اقدامات ویژه‌ای را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی کرده و به طور مرتب مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تمام پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نیز ضدعفونی می‌شود و در مجموع می‌توان گفت که شهرداری برای اقدامات پیشگیرانه هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

او خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش‌های شهروندی، طرح‌های آموزشی و محتوا‌های مناسب برای آموزش شهروندان تولید شده و توسط معاونت فرهنگی شهرداری در فضا‌های عمومی شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی نصب شده و در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

شهردار اصفهان ادامه داد: برای ایمن‌سازی کارکنان شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه از جمله پرسنل خدمات شهری و حمل و نقل عمومی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، اقدامات خوبی انجام شده و بر اساس نوع مشاغل و نیاز شغلی آن‌ها دست‌کش، ماسک و سایر اقلام توزیع شده است.

او تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در هفته جاری اقدامات پیشگیرانه و آموزشی در سطح بالاتری توسعه خواهد یافت و آماده همکاری در تمام زمینه‌های موردنیاز با ستاد ویژه این بیماری در اصفهان هستیم.

نوروزی با بیان اینکه همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت این موارد هستند و معاونت خدمات شهری بر این موضوعات به صورت کامل نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: مجموع این اقدامات باعث افزایش ایمنی شهروندان شود.

او تاکید کرد: با تشکیل ستاد ویژه در شهرداری از امروز اقدامات بیشتری را برای نظارت در فضا‌های عمومی شهر انجام خواهیم داد که به طور جدی از شهروندان می‌خواهیم با رعایت بهداشت فردی و توجه به نکاتی که دستگاه‌های متولی و متخصص در وزارت بهداشت اعلام می‌کند، شهرداری را در این مبارزه یاری کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به ایام پایانی سال، گفت: در آستانه ایام نوروز پیمانکاران شهرداری در شهر مشغول رنگ‌آمیزی جداول و هرس زمستانه درختان هستند و به زودی کاشت گل‌های زیبا در شهر را انجام خواهند داد.

او ادامه داد: بهار در راه است و باید منتظر لبخند طبیعت باشیم که امیدواریم لبخند طبیعت بر لب‌های تمام شهروندان اصفهانی بنشیند و با نزدیک شدن به نوروز شرایط برای روز‌های بهتر فراهم شود.

نوروزی با اشاره به روز درختکاری، اظهار کرد: در هفته جاری که روز درختکاری را در پیش رو داریم، همه با هم درخت بکاریم و مهربانی را توسعه داده و تعمیم ببخشیم، البته در روز‌هایی که همه مراقب خود هستیم باید مراقب همدیگر هم باشیم و در زمینه پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا به این موضوع توجه داشته باشیم.

او با بیان اینکه از معاونت فرهنگی شهرداری درخواست شده برای آموزش و توزیع اقلام در شهر برای افرادی که ممکن است از این آموزش‌ها دور باشند و یا به واسطه مشکلات امکان تهیه اقلام لازم برای مقابله با بیماری را نداشته باشند، اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: باید این راه را با مشارکت مردم پیش ببریم و در مجموع همه در کنار هم با افزایش تاب‌آوری بر شرایط سخت غلبه پیدا کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به بازدید صبح روز گذشته (جمعه) از پروژه‌های عمرانی حلقه حفاظتی شهر و مترو، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها هر روز مشغول فعالیت است و با جود شرایط موجود، پروژه‌های عمرانی شهر به خوبی پیش می‌رود که امیدواریم هر چه زودتر برای بهره‌برداری مردم به اتمام رسد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان ویروس کرونا آموزش شهروندی روز درختکاری شهردار اصفهان ویروس کرونا عمومی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد.

محمدرضا جان‌نثاری، امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، اظهار کرد: بیست و یکم اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات، صرفاً افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ستاد انتخابات استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان دو نفر است، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این دو حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است. امیدوارم مردم در این دو حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

استقرار ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان سمیرم

همچنین اصغر هدایت، فرماندار سمیرم گفت: این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل را دارد و عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی نیز در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد بود که ۲۸ صندوق به صورت سیار و ۴۹ صندوق به صورت ثابت هستند.

فرماندار سمیرم گفت: بالغ بر ۳ هزار نفر به صورت مستقیم، غیرمستقیم و پشتیبانی در صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان سمیرم که حضور پرشوری در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: دعوت می‌کنم مردم شریف شهرستان در مرحله دوم نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

استقرار ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان لنجان

حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان گفت: شهرستان لنجان دارای ۱۵۳ شعبه اخذ رأی است که ۱۳۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار در اختیار مردم قرار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان لنجان در مجموع افزون بر ۲۷۰۰ نفر هستند، ادامه داد: از امروز به مدت سه روز آموزش عوامل اجرایی در سطح شهرستان لنجان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

محمدی فشارکی ادامه داد: تبلیغات توسط نامزدها انجام شده و تنور انتخابات در شهرستان لنجان گرم است و رقابت بسیار نزدیکی میان دو داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • جشن سپاس کارگر در سمنان