Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور، بارش باران و برف و وزش باد در این منطقه شروع می شود. یکشنبه در مناطق شمال غرب، غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد در استان های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوشنبه بارش در غرب کشور ضعیف خواهد شد و در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و همچنین شمال شرق، فعال است. دوشنبه کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.

سه شنبه این سامانه در شمال شرق سبب ریزش برف و باران در سواحل شرقی دریای خزر بارش باران می شود در این سامانه اواخر روز چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج می شود.

گفتنی است از بعد از ظهر یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است. روزهای دوشنبه غرب خلیج فارس و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرکز و شرق خلیج فارس مواج است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: باران آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، گفت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق از جوی آرام برخوردار هستند.

وی افزود: فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است و برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: امروز در شمال غرب و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که احتمال ریزش تگرگ و یا خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

کد خبر 6096908 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • هواشناسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ باران در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند