Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که سوت دیدار با شهرخودرو زده شد، ما کرونا را فراموش کردیم و همه تمرکزمان روی بازی بود. تاریخ انتشار: 09:47 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۲۷

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: ما از همان ابتدا بازی را با تمرکز بالا شروع کردیم و توانستیم دیدار را خوب آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که توانستیم ۳ گل بزنیم و اختلافمان در صدر جدول را با رقبا بیشتر کنیم. ما به قهرمانی زودهنگام فکر نمی‌کنیم و همه تمرکزمان روی این است که بتوانیم چهارمین قهرمانی پی‌درپی را به دست آوریم.

وی در ادامه در خصوص نگرانی‌ها در ارتباط با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: از زمانی که سوت بازی با شهرخودرو زده شد، ما کرونا را فراموش کردیم و در طول بازی حتی ثانیه‌ای هم به کرونا فکر نکردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون پست تخصصی‌اش در تیم یحیی گل‌محمدی، افزود: برای من اصلا مهم نیست در چه پستی بازی کنم و هرجا گل‌محمدی بگوید بازی می‌کنم.

ترابی در مورد اینکه آیا امید دارد دوباره به تیم ملی دعوت شود یا خیر، گفت: هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود و من هم همین امید را دارم، اما فعلا همه تمرکزم روی پرسپولیس است. هر وقت به تیم ملی دعوت شدم همه تمرکزم را روی تیم ملی می‌گذارم.

وی در پایان درباره شروع ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ بازی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا انجام نداده‌ایم و قطعا در بازی بعد، التعاون را شکست می‌دهیم. در دور برگشت که دیدار‌ها در خانه ما برگزار می‌شود، نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تابش: انتظار چنین رای سنگینی را نداشتیم/ به رای کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف

 به گزارش تابناک، سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را به‌هم بریزد. اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضا‌ها از او گرفته شد، اما در سایر دیدار‌ها غالبا جزء نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی ترکیب بوده است.

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ‌ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است. چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت‌تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به‌عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده‌لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به‌عنوان وینگر راست به میدان برود.

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود؛ و بالاخره اینکه اگر خدابنده‌لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می‌تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده‌لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس